آسمان “تهران ” بارانی می شود/ “افزایش آلاینده های جوی” در شهرهای پرجمعیت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی دو روز آینده برای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و در شمال شرق کشور بارش پراکنده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور، امروز “دوشنبه ۲۰ آبان ماه ۹۲″،  امروز در غرب، شمال غرب و به صورت پراکنده تر در برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود که شدت بارش ها طی ساعات آینده، در برخی مناطق غرب و از بعدازظهر امروز در برخی مناطق جنوب غرب خواهد بود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، از بعدازظهر فردا و روز چهارشنبه در بعضی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز کشور بارش ها پراکنده رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، بعدازظهر روز چهارشنبه و طی پنجشنبه در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد و طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، نیمه ابری، تا ابری و بارش پراکنده پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۱۹ درجه و در کمترین حالت به ۱۱ درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۱۷ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.