آسمان فرومی‌ریزد˝، کشف راز ۵ قتل توسط گوینده رادیو + دانلود

۱۴فروردین۱۳،

هر روز یک رمان / ۱۵

رمان ˝آسمان فرومی‌ریزد˝ نوشته سیدنی شلدون، نویسنده شناخته شده آمریکایی، روایت زنی به نام دنا ایونز است که شغل گویندگی تلویزیون دارد و درصدد کشف راز قتل پنج عضو یک خانواده سرشناس برمی‌آید.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، سیدنی شلدون، رمان “آسمان فرومی‌ریزد” را در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر کرد و این کتابش نیز همچون دیگر آثارش با استقبال بسیاری روبرو شد.

شلدون پیش از روی‌آوردن به رمان‌نویسی، فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌هایی نوشت که او را برنده جایزه‌هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی و جایزه نمایشنامه‌نویسی تونی کردند. او در رمان‌نویسی بسیار موفق بود و در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین نویسندگان داستان‌های مردم‌پسند جهان شد.

این نویسنده تاکنون بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی، ۱۰ نمایشنامه و ۱۸ رمان نوشته و اکثر آثارش در بیشتر کشورهای دنیا انتشار یافته و عنوان نویسنده‌ای را که رمان‌هایش بیشترین ترجمه جهانی را داشته، از آن خود کرده است.

همچنین ناشر آثار شلدون برآورد کرده که تا زمان مرگ شلدون در سال ۲۰۰۷میلادی، حدود ۲۷۵ میلیون نسخه از کتاب‌های او در بازار کتاب دنیا مورد خرید و فروش قرار گرفته ‌است.

شلدون در سال ۱۹۴۷ میلادی به ‌خاطر نوشتن “مرد مجرد” و “بابی بوکسور” جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی را به‌دست آورد. شلدون با نوشتن فیلمنامه‌های دیگری همچون “رژه عید پاک” به شهرت دست یافت. در سال ۱۹۵۹ میلادی با نوشتن نمایشنامه تلویزیونی “سرخ‌موی برادوی”، جایزه تونی را کسب کرد و پس از آن نگارش نمایشنامه‌هایی دیگر برای تئاتر برادوی، بر شهرت‌ او افزود.

شلدون در سال ۱۹۷۰ میلادی و در سن ۵۲ سالگی اولین رمان خود به نام “صورت عریان” را منتشر کرد. این رمان جایزه ادگار آلن‌پو را برای او به‌ همراه داشت. رمان بعدی او “آن سوی نیمه شب” (۱۹۷۴) موقعیت او را به ‌عنوان یک نویسنده آثار پرفروش تثبیت کرد. تاکنون بیش از نیمی از رمان‌های شلدون مورد اقتباس فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند.

رمان “آسمان فرومی‌ریزد” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.