“آسه آسه قصه قصه” روانه رسانه خانگی می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عموهای فیتیله‌ای بیش از ۲۰ سال است به صورت تخصصی برای کودکان فعالیت می‌کنند. با توجه به حضور بیش از ۸ ساله برنامه “فیتیله جمعه تعطیله” بر روی آنتن شبکه دو سیما امروز کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که عموهای فیتیله‌ای را نشناسد. مجموعه “آسه آسه، قصه قصه” با محوریت عموهای فیتیله‌ای از هفته آینده وارد عرصه ویدئو رسانه خانگی می‌شود.

با توجه به اینکه نمایش و داستان موثرترین راهکار آموزش و تربیت به شمار می‌آید و اثرگذارترین و ماندگارترین شیوه در تثبیت ذهنی محتوا است، گروه تولید و تهیه این مجموعه با محوریت طرح ملی حکمت یعنی آموزش اصول مهم زندگی به کودکان و نوجوان، مجموعه “آسه آسه، قصه قصه” را در ۲۰ قسمت آماده و محیای حضور در خانه‌های هموطنان عزیز کرده است.

هر قسمت از این مجموعه در فضایی شاد و جذاب در دو بخش اصلی نمایشی و عروسکی به آموزش یکی از اصول مهم طرح ملی حکمت می‌پردازد.

از مهمترین محورهای پرداخته شده در این مجموعه می‌توان به مدیریت خشم و چشم پوشی، خیرخواهی، تفکر نقاد، حسن ظن، خودشناسی، شجاعت، حیا، رضایتمندی، مهرورزی و مدیریت رفتاری حل مسئله اشاره کرد.

در بخش نمایشی علاوه بر عموهای فیتیله‌ای الهام پاوه نژاد نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی به ایفای نقش می‌پردازد و به همراه ایشان مجموعه‌ای از بازیگران دیگر نیز به هنرمندی می‌پردازند. این بخش از مجموعه “آسه آسه، قصه قصه” در دکوری حدود ۷۰۰ مترمربع تصویربرداری شده است.

نویسنده متن‌ها تمنا رستگار است. اهورا ایمان ترانه‌های این مجموعه را سروده است و آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز این مجموعه است. کارگردانی این بخش از مجموعه “آسه آسه، قصه قصه” از سوی حمید گلی و علی فروتن انجام گرفته است.

بخش عروسکی این مجموعه توسط مریم سعادت طراحی و کارگردانی شده است و برای اولین بار در ایران از دکور کروماکی برای نمایش عروسکی استفاده شده است.

صداپیشگان اصلی این بخش از مجموعه بهمن مفید و هنگامه مفید است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.