آشتیانی: استعفای گل محمدی را نمی‌پذیریم

۱۸اردیبهشت،

786.jpg

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس اعلام کرد که با استعفای یحیی گل محمدی مخالف است.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ استعفای یحیی گل محمدی، از سرمربیگری پرسپولیس گفت: من به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ فنی باشگاه این استعفا را نمی‌پذیرم. گل محمدی باید صبر کند تا تمام بازی‌ها تمام شوند و با تمام قدرت تیم را هدایت کند. حتی بازی‌های تدارکاتی هم برای پرسپولیس حیثیتی می باشند.

وی ادامه داد: گل محمدی، مربی جوان و آینده داری که جزو سرمایه های باشگاه است و نباید به آسانی آن را از دست بدهیم. به هر حال یک بازی انجام شده و نتیجه‌ خوبی نداشته است. هر مربی در دنیا ممکن است در یک بازی اشتباه کند. یحیی باید انتقادپذیر باشد و صبر پیشه کند.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس در ادامه این تیم را دارای ظرفیت بسیاری برای مربی سازی دانست و گفت: هم اکنون مربیان بسیاری در لیگ‌های مختلف کار می‌کنند که از خانواده پرسپولیس می باشند. بازیکنان تیم هم با دل و جان کار می‌کنند. باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مطابق میل طرفداران رفتار کنیم. ضمن این که امسال پرسپولیس از نظر مالی هیچ کم و کسری هم نداشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس دربارهٔ خداحافظی علی کریمی هم به ایسنا گفت: فکر می‌کنم که کریمی احساسی تصمیم گرفته است. او کاپیتان تیم است و باید بازیکنان را جمع و جور کند. امیدوارم او در تمرین‌های تیم با قدرت بیشتری حضور پیدا کند و این مسائل را به پایان برساند. طرفداران تا کی می‌توانند این مسائل را تحمل کنند؟

وی در پایان گفت: به کریمی به عنوان پدر نصیحت می‌کنم که زود تصمیم نگیرد و صبور باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.