آشنایی با خواص شگفت‌آور لیمو از نوع ترش و شیرین

لقمه: چرا ما در مورد آن نمی‌دانیم؟ چون آزمایشگاه‌ها (شرکت های دارو‌سازی) با ساخت مشابه و مصنوعی آن سود زیادی می‌برند.

شما هم اکنون می‌توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی‌نیاز شود و بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری بسیار مفید است .

طعم آن شیرین یا ترش و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت‌های بزرگ مولتی میلیونر به خطر بیفتد؟

همانطور که می‌دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو‌شیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می‌توانید از این میوه به روش‌های مختلف مصرف کنید:

شما می ‌توانید آنرا به صورت افشره، نوشابه‌های آماده، شربت، شیرینی، روی غذا، گوشت و غیره مصرف کنید.

لیمو بسیاری از خواص را داراست ، اما جالب‌ترین اثر آن در کیست و تومورهاست.

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است.

همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت‌های باکتریایی و قارچ و انگلهای داخلی و کرم‌ها موثر است. همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضد‌افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است: این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می‌آید، که می‌گوید تست‌های آزمایشگاهی بیش از ۲۰ سال از سال ۱۹۷۰ ، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول‌های بدخیم در ۱۲ نوع سرطان، از جمله روده بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده و … تاثیر دارد.

ترکیبات این میوه ۱۰،۰۰۰ بار بهتر از محصول Adriamycin ، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می‌شود ، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و شگفت‌آور‌تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول‌های سرطانی بدخیم را از بین می‌برد و بر روی سلول‌های سالم تاثیر نمی‌گذارد.

نقل از :ممتاز نیوز


آخرین اخبار
منبع: لقمه
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.