آشنایی با سیم کارت تازه “آی سیم”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به تازگی تازهترین محصول ایرانسل با نام سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» معرفی شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این سیم کارت، با پیش شماره خاص ۰۹۰۲ مختص مشترکانی است که به دنبال تفاوت و برتری می باشند.سیم‌کارت‌های دائمی آی سیم به مبلغ ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال به فروش می‌رسد که شامل حد اعتبار اولیه معادل ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد و با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شود.  
 
به عنوان مشترک سیمکارت دائمی آی سیم، در پایان هر دو ماه یک صورتحساب با جزئیات تماس های تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینه ها براساس نرخ های تعرفه مخصوص این سیم کارت ها در آن مشخص است. براساس این گزارش ممتاز به نقل از، مشترکین سیمکارت آی سیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند.
 
این گزارش ممتاز به نقل از می افزاید: حد اعتبار مبلغی است که به صورت پیش فرض در حساب مشترکان سیم کارت دائمی لحاظ می‌شود. بدین معنی که مشترک می تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره صورت حساب تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند.
 
بنابر این گزارش ممتاز به نقل از، مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰ ، تعرفه مناسب و بدون هزینه جابجایی، حد اعتبار اولیه ۵۰۰٫۰۰۰ ریالی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنو، و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش، از جمله مهمترین مزایای سیم کارت آی سیم است.  
 
همچنین شما همواره می توانید با مراجعه به وبسایت www.isim.ir شماره موردنظر خود را از بین میلیون ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت های عضو شتاب بپردازید.یادآور می گردد: سیمکارت «آی سیم» شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل می گردد و مراحل ارسال را نیز می توانید ازطریق شماره تلفن ۰۲۱-۶۶۱۲۳۳۲۶ پیگیری کنید.
 
نمایش فایل مرتبط / برای بزرگ نمایی کلیک کنید:


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.