آشنایی با عوارض چاقی در سیب رادیو تهران

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : چاقی یک بیماری جدی و معضل اجتماعی است که در تمامی سنین گریبانگیر مردم می گردد.چاقی هنگامی به وجود می آید که فرد وزن بیش از حد و نامتناسب با سن و قد خود داشته باشد. هرگاه انرژی دریافتی اشخاص بیش از انرژی مصرفی‌شان باشد، ضمن برهم خوردن تعادل قد و وزن، با انباشت توده‌های چربی در ناحیه باسن یا شکم، چاقی باسنی ( گلابی شکل) یا چاقی شکمی ( سیبی شکل) و در مواردی هر دو چاقی بروز می‌کند.

 به گزارش ممتاز نیوز ؛ به عقیده پزشکان با توجه به شکل ظاهری بدن بیماران می توان  به آنان در مورد مشکلات بالقوه آینده اخطار داد . آنان می گویند نباید گول عدم افزایش وزن را خورد چون ممکن است وزن بدن شخصی اضافه نشود اما افزایش چربی دور شکم برایش مشکل ساز شود.

پژوهشگران عوارض بسیاری را برای چاقی بدن شناسایی کرداه اند که می تواند سبب کاهش طول عمر انسانها گردد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص عوارض چاقی شما می توانید برنامه سیب را از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۲ شهریور به مدت ۲۵ دقیقه با حضور دکتر مجتبی ملک فوق تخصص غدد و متابولیسم از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  بشنوید.

شما شنوندگان محترم برنامه سیب می توانید پیشنهادات ، انتقادات و دیدگاه های خود در خصوص این برنامه را از طریق  شماره پیامک برنامه  ۳۰۰۰۰۹۵۱    و نشانی الکترونیکی   radiotehran@irib.ir با ما درمیان بگذارید.

برنامه سیب همه روزه به جزجمعه ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  پخش می گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.