آشنایی با ۴تلفن همراه هوشمند ارزان

ورود تلفن‌های هوشمند به بازار تلفن‌های همراه در جهان یک انقلاب واقعی در این صنعت به حساب می‌آید و باعث شده است تا تلفن‌های همراه با این خصایص هر چه بیشتر در بازار طرفدار پیدا کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد اما نکته مهم در مورد این وسایل قیمت آنها است که تا حدودی بالا بوده و باعث شده است تا هر کسی نتواند این گونه از تلفن‌های همراه را خریداری کند. این مساله باعث شده است تا شرکت‌های سازنده تلفن همراه در جهان به سمت تولید گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با قیمت کم بروند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۴ تلفن همراه هوشمند با بهایی کمتر از ۱۰۰ دلار در بازار جهانی آشنا کنیم.

نوکیا Lumia 710

شرکت نوکیا در اقدامی جالب توجه سری «Lumia 710» را با قیمتی در حدود ۵۰ دلار در بازار ایالات متحده به بازار عرضه کرده است. این گوشی تلفن همراه اولین تلفن همراه با سیستم‌عامل ویندوز در بازار آمریکا است و از سیستم ویندوز موبایل ۵/۷ بهره می‌برد. کیفیت خوب عکسبرداری و قابلیت فیلمبرداری با فرمت «HD» با وضوح ۷۲۰ پیکسل از دیگر مشخصه‌های این گوشی تلفن همراه است.

سامسونگ Exhibit II 4G

شرکت سامسونگ نیز برای عقب نماندن در این رقابت یک مدل تلفن همراه هوشمند تحت سیستم عامل آندروید با یک دوربین در بخش جلوی گوشی به همراه یک دوربین ۳ مگاپیکسل، صفحه نمایشی ۷/۳ اینچی و سیستم جی پی اس به بازار عرضه شده است. صفحه نمایشی این گوشی توانایی شناسایی و ترکیب و در عین حال تفکیک ۱۶ میلیون رنگ را نیز دارد. این تلفن همراه با قیمت ۵۰ دلار به بازار جهانی عرضه شده است.

Pantech Burst

این تلفن همراه هوشمند با سیستم‌عامل آندروید از یک ترکیب رنگ زیبای قرمز و تیتانیومی استفاده می‌کند که نمای زیبایی را به آن بخشیده است. این تلفن همراه ۵۰ دلاری دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی، یک پردازنده ۵/۱ گیگاهرتزی و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی تلفن همراه از توانایی مناسبی برای جست‌وجو در شبکه اینترنت نیز برخوردار است.

سامسونگ Focus Flash

یک تلفن همراه دیگر با قیمتی در حدود ۵۰ دلار از شرکت سامسونگ که می‌تواند خریداران زیادی را به خود جذب کند. این تلفن همراه با یک صفحه نمایشی ۷/۳ اینچی به همراه یک پردازنده ۴/۱ گیگاهرتزی به بازار عرضه شده است. این تلفن همراه با سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۷ و با قیمتی در حدود ۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.
این تلفن همراه با یک صفحه نمایش ۴ اینچی و با سیستم‌عامل آندروید به بازار عرضه شده است و همچنین قابلیت تفکیک ۲۶۲ هزار رنگ از یکدیگر را نیز دارد. این گوشی تلفن همراه با قیمتی حدود ۵۰ دلار با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت «HD» و وضوح ۷۲۰ پیکسل به همراه یک پردازشگر ۱ گیگاهرتزی به بازار عرضه شده است. 

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.