آشنایی و جدایی جنجال برانگیز کتی هولمز و تام کروز +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: این زوج هنرمند هالیوودی در سال ۲۰۰۷ بعد از یک آشنایی جنجال برانگیز ازدواج کردند که حاصل آن یک دختر زیبا به اسم ” سوری ” است .اخیرا خبرهایی مبنی بر درخواست…

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: این زوج هنرمند هالیوودی در سال ۲۰۰۷ بعد از یک آشنایی جنجال برانگیز ازدواج کردند که حاصل آن یک دختر زیبا به اسم ” سوری ” است .

 آپلود سنتر

اخیرا خبرهایی مبنی بر درخواست جدایی این زوج توسط کتی هولمز در نیویورک منتشر شده است مبنی بر اینکه وی دادخواست طلاق و حضانت از دخترش را به دادگاه تسلیم کرده است . به نظر میرسد بازنده در این میان کسی جز تام کروز نباشد .
به عقیده کارشناسان این مسئله وجه عمومی تام را خدشه دار خواهد کرد. گفته شده است این جدایی مسائل دیگری چون زندگی خصوصی تام و عقاید مذهبی اش که اخیرا بسیار حاشیه ساز شده است را دوباره رسانه ای خواهد کرد که این مسئله برای این ستاره یک امتیاز منفی خواهد بود.
هنوز علت اصلی تصمیم “کتی هولمز” برای جدایی به وضوح اعلام نشده است و شایعاتی زیادی در این زمینه به گوش میرسد که مشخص نیست صحت داشته باشد. به هرحال این مسئله به قدری غیر قابل باور است که دنیای هالیوود را در شوک بزرگی فرو برده است.

 آپلود سنتر

پرداد / پریسا دهقان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.