آغازثبت‌نام بیمه تکمیلی اتباع عراقی و افغان

۱۸م دیماه ،

بینا- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خوزستان گفت: ‌اجرای طرح بیمه تکمیلی ویژه اتباع عراقی و افغانی آغاز شده و اشخاص برای ثبت‌نام تا ۲۰ اسفندماه به اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری مراجعه کنند.
به گزارش بینا، حجت‌اله دهدشتی به ایسنا اظهار کرد: اتباع عراقی دارای کارت آمایش هفت و اتباع افغانی دارای کارت آمایش هشت می‌توانند از مزایای طرح بیمه تکمیلی ویژه اتباع خارجی استفاده کنند.
وی افزود: این طرح که بر اساس توافقات سه جانبه بین اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، بیمه آسیا و سازمان ملل و امور پناهندگان، همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز آغاز شده است.
دهدشتی گفت: براساس این طرح هر تبعه می‌تواند با پرداخت ۹۰۰ هزار ریال به مدت یک سال از طرح بیمه تکمیلی بهره‌مند شود که مدت زمان آن از تیرماه ۹۲ تا تیرماه ۹۳ خواهد بود.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خوزستان تصریح کرد: اشخاصی که مشمول هر یک از بندهای اقشار آسیب‌پذیر می باشند از پرداخت هزینه بیمه معاف می باشند. این بندها شامل زنان سرپرست خانوار به شرط نداشتن فرزند ذکور بالای ۱۸ سال، کودکان بی‌سرپرست، اشخاص دارای معلولیت، خانواده بیماران صعب‌العلاج، بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیزی و سرطانی، کودکان تحت پوشش بهزیستی، زنان بالای ۶۰ سال بی‌سرپرست، مردان بالای ۶۰ سال سرپرست خانوار، اعضای خانواده دارای فرزندان معلول جسمی‌حرکتی و عقب‌مانده ذهنی و اعضا خانواده بیماران خاص است.
وی گفت: برای استفاده از این مزایا ارایه گواهی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری اعزامی است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. پیمان:

    لطفا تمام اتباع را برای بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کنید تا کمی از مشکلاتمان حل شود با تشکر.

  2. سید احمد حسینی:

    باعرض سلام وخسته نباشی
    میخواستم بپرسم که ثبت نام تمدید میشود چون که ماتازه فهمیدیم وقتی که مراجعه کردیم گفتن مهلتش تموم شده
    باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.