آغاز آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبین ورود به “پاستور”/ برادر رئیس جمهور هم کاندیدا شد

۲۱اردیبهشت،

اخبار لحظه به لحظه از آخرین روز ثبت نام انتخابات؛

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ممتازنیوز مستقر در وزارت کشور، آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) آغاز شد. 

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز سه شنبه  ۱۷ اردیبهشت آغاز و تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و ۱۲ قطعه عکس ۴*۶ جدید که در سال جاری گرفته باشند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

۱- از رجال مذهبی ، سیاسی . ۲- ایرانی الاصل . ۳- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران . ۴- مدیر و مدبر . ۵- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی . ۶- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

در روز چهارم محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی و محسن رضایی چهره‌های مطرح داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بودند.

برادر رئیس جمهور در انتخابات ثبت نام کرد ۸:۳۰

داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور، دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد.

داود احمدی نژاد در مورد هدفش از ثبت نام نیز به گفتن این جمله بسنده کرد که در جمهوری اسلامی اسلامی جز «خدمت» نمی توان پاسخ دیگری به این سوال داد.

جواد اطاعت وارد وزارت کشور شد ۸:۴۰

جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وی عضو شورای حزب اعتماد ملی است که چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با حزب اعتماد ملی قطع کرد و به بنیاد باران پیوست.

اطاعت در اسفند سال قبل گفته بود که “سید محمد خاتمی شخصا با او تماس گرفته و درخواست کرده است که اطاعت به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاسس جمهوری شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.