آغاز اجرای «آن تن گونه به خاک نگذاشت» در تماشاخانه سنگلج

سینما پرس – گروه هفت هنر/تماشاخانه سنگلج از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه،میزبان نمایش «آن تن گونه به خاک نگذاشت» به کارگردانی «رهام مخدومی» خواهد بود.

به گزارش خبر نگار تئاتر سینما پرس تماشاخانه سنگلج از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه،میزبان نمایش «آن تن گونه به این نمایش که بر اساس طرحی از «رهام مخدومی» و با متنی از «مهدی فرجامی» روی صحنه می‌رود،نگاهی نو و متفاوت به مقاومت مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی و مسئله دفاع در برابر بعثی‌های عراقی دارد.

داستان نمایش «آن تن گونه به خاک نگذاشت»،ماجرای اسماعیلِ چوپان است که پس از حمله بعثی‌ها به ایران، به تنهایی و در بلندی تپه‌ای در روستا،تا آخرین گلوله مقاومت می‌کند و شهید می‌شود اما بعثی‌ها اجازه خاکسپاری اسماعیل را نمی‌دهند. با این حال،آتنه(خواهر اسماعیل) قصد دارد پیکر برادرش را به خاک بسپارد…

بازیگرانی که در تازه‌ترین نمایش مخدومی ایفای نقش می‌کنند،عبارتند از مسعود رحیم‌پور،گیتا بهادری،محسن زرآبادی‌پور،اعظم عرفانی،محمدرضا ترابی،سیما رحمانی،پارسا چگنی،آذین مددی،ایمان نوبختی،سینا شفیعی، سارا بابایی و محمدرضا محمدی.

همچنین سایر عوامل فنی نمایش «آن تن گونه به خاک نگذاشت» از این قرارند: محسن آزاد«دستیار کارگردان»، عباس نداف«مدیر صحنه و تدارکات»،سجاد شُکری«منشی صحنه»،رهام مخدومی«طراح صحنه،نور و لباس»، عبدالله آتشانی «آهنگساز»،سیاوش یعقوبی«طراح پوستر و بروشور»،اختر تاجیک و رومینا آغنده«عکاس»و احمدرضا حجارزاده«روابط عمومی».

اجراهای «آن تن گونه به خاک نگذاشت» از تاریخ یادشده تا ۲۸ شهریورماه هر روز غیر از شنبه‌ها،رأس ساعت ۱۹:۳۰ و با مدت زمان ۷۵ دقیقه،در تماشاخانه سنگلج ادامه خواهد داشت.علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره ۰۹۳۹۱۰۰۴۶۹۵(بهادری) تماس بگیرند.

گفتنی است «رهام مخدومی» پیش از این نمایش‌های «سه روز ابدی»،«حقه‌های مبارک»،«معرکه اهل طرب»، «فکر می‌کنی تو این خونه چه خبره؟» و «اگر نرفته بودی» را کارگردانی و اجرا کرده است.

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۱۷۹


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.