آغاز بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی پهلوانسرا در جنوب میدان فتح

۲۶فروردین۱۳،

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: با بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهانی پور (پهلوانسرا) ، میزان فضاهای ورزشی این منطقه به ۳۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: چندی پیش مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهانی پور با حضور شهردار تهران افتتاح و همزمان با افتتاح این مجموعه ، برنامه های آموزشی و تفریحی آن نیز آغاز شده و سرانه ورزشی این بخش از پایتخت با رشد مناسبی همراه شد.
 
وی دربارهٔ مجموعه پهلوانسرا گفت: این مجموعه با زیربنایی به مساحت ۴ هزار و ۱۲ مترمربع در ۴ طبقه شامل سالن های ورزشی از قبیل ورزش های توپی (والیبال ، بسکتبال و فوتسال ) ، استخر ، سونا و جکوزی ، سالن کشتی ، سالن بدنسازی و ساختمان اداری بوده و می تواند میزبان مسابقات مختلفی حتی در سطح کشوری باشد.
 
سلطانی با اشاره به واگذاری مجموعه به بخش خصوصی هم گفت: با وجود واگذاری مجموعه به بخش خصوصی ، پیش بینی شده تا نماینده ای از این شهرداری بر عملکرد مجموعه نظارت داشته باشد تا رضایت شهروندان فراهم شود.
 
شهردار منطقه ۹ با تاکید براینکه با افتتاح مجموعه ، تمامی بخش های آن فعال شده اند ، افزود: علاوه بر این در سالن ها هم کلاس های آموزشی رزمی ، ایروبیک ، بدن سازی ، اسپینینگ ( نوعی رشته ایروبیک ) ، فوتسال ، والیبال ، بسکتبال و هندبال برگزار می گردد که شهروندان می توانند برای ثبت نام به مجموعه مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: به زودی تسهیلات ویژه ای برای دانش آموزان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفته می گردد تا بتوانند با پرداخت هزینه ای کمتر از فضاهای آموزشی و ورزشی این مجموعه استفاده کنند.
 
به گفته شهردار منطقه ۹ ، بانوان هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و آقایان هر روز به جز جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۴ می توانند از استخر و سونا این مجموعه استفاده کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.