آغاز به کار دبیر خانه پژواک در جنوب شرق تهران

فروردین ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ از آغاز به کار دبیر خانه پژواک در منطقه خبر داد.

 
محمد سیفی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی در خصوص برگزاری جشنواره پژواک، منطقه اقدام به تشکیل دبیر خانه این جشنواره در اداره مطالعات کرد و با چاپ بروشور و بنر درسطح محله و منطقه اطلاع رسانی کرد.  
 
وی اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت نهادهای مرتبط و همکاری متخصصان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه پژوهش در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
 
سیفی پور افزود: توضیحات تکمیلی مربوط به ساختار و شکل نگارش آثار و نحوه ی ارسال آنها درنشانی سایت جشنواره www.pajvakemahale.ir قابل ملاحظه است همچنین پژوهشگران می توانند برای ارتباط با دبیرخانه پژواک منطقه ۱۴ به نشانی خیابان نبرد، شهرداری منطقه ۱۴، معاونت اجتماعی و فرهنگی مراجعه و یا با آدرس motaleatregion14@gmail.com  مکاتبه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه های ابلاغی اداره کل مطالعات که شامل پروژه سنجش حس تعلق محله ای هم اندیشی محله و به روز رسانی نیم رخ محله می باشد طبق برنامه زمان بندی شده در حال انجام و تکمیل است و در این راستا اداره مطالعات منطقه در جهت تقویت و ارتقاء کیفیت برنامه ها و پروژه ها اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی جهت آموزش پژوهشگران منطقه کرده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.