آغاز به کار دولت یازدهم در ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم

فروردین ۱۴۰۳

رئیس جمهور منتخب مردم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه فرصت است و باید از همه فرصت ها در این ماه استفاده کنیم، گفت: آغاز کار دولت یازدهم در ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم  در محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت با گرامیداشت یاد شهیدان  والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: یاد همه آنهایی که به دیدار یار شتافتند، شهیدانی که گمنام به جبهه ها رفتند و گمنام در خاک ها افتادند در ذهن مردم باقی خواهد ماند.
وی افزود: ما به همراهی امام(ره) و ملت توانستیم علی رغم اینکه همه دست به دست هم داده بودند تا صدام پیروز شود  ، پیروز شویم.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی تصریح کرد: در جبهه های جنگ تحمیلی همه تلاش کردند و نمی توان گفت که تنها بسیج کار کرد یا ارتش، بلکه تمامی رزمندگان ما درکنار هم و دوشادوش هم برای مبارزه با دشمنان وارد عمل شدند.

وی افزود: همه باهم توانستیم در ۸ سال جنگ تحمیلی پیروز شویم و نمی توان گفت یکی سهمش در این پیروزی ها بیشتر و یکی کمتر بود، لذا این نکته حائز اهمیت است که نباید نکات ریز را بزرگ کنیم، از این رو توجه به نکات بزرگ را باید مدنظر قرار دهیم.

رئیس جمهور منتخب ملت ایران با اشاره به اینکه این ماه مبارک رمضان ماه فرصت است و باید از همه فرصت ها در این ماه استفاده کنیم، تصریح کرد: آغاز کار دولت یازدهم در ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: تمامی کسانی که در جبهه های نبرد حضور داشتند، با خلوص نیت فعالیت کردند و بنده سرباز کوچکی بودم که در این ۸ سال توانستم در بین این عزیزان انجام وظیفه کنم.

رئیس جمهور منتخب مردم گفت: ما در جبهه و در برابر جهان پیروز شدیم؛ چون هر وقت خلوص و ابتکار و هماهنگی و برادری بیشتر بوده است و همه در کنار هم قرار گرفتیم پیروز شده‌ایم. امروز هم باید همان راه را در پیش بگیریم.

این خبر تکمیل می گردد….


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.