آغاز بکار اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

۲۶ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مشاور رئیس جمهور شب قبل در محل مصلی امام خمینی تهران آغاز بکار کرد و تا سوم اسفندماه جاری برپا است.

این نمایشگاه در ۶ بخش معارف اسلامی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ نرم، بیدارنی اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع میزبان ۲۰۰ غرفه است.

افزایش چشمگیر حجم کیفی رسانه های دیجیتال مرتبط با انقلاب اسلامی از جمله دلایلی است که برپاکنندگان این نمایشگاه برای برپایی آن به شکل تخصصی عنوان کرده اند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تخصصی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آرمان گرایی و واقع بینی را دو اصلی عنوان کرد که برای رسیدن به وضع مطلوب در حوزه رسانه های دیجیتال باید به آن توجه کرد و به اندازه نیاز از آن ها بهره برد.

وی تاکید کرد که استفاده از ظرفیتهای بالقوه رسانه های دیجیتال در کشور می تواند منتج به ایجاد همگرایی و مهندسی فرهنگی سبک زندگی خانوار ایرانی شود براین اساس از تمامی فعالان فضای مجازی خواسته می گردد که گام های بلندی در این زمینه بردارند.

به گزارش مهر، در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از بازار رایانه ای ایرانی “نجاتگر” رونمایی شد.

این بازی با هدف شناسایی فعالیت های غیرانسانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و خنثی سازی و از بین بردن توطئه ها و جنایات این کشورها تولید شده است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.