آغاز بکار مرکز رصد تروریست حقیقی در فضای مجازی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، همزمان با سالروز حمله دردمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی برای اولین بار در کشور “مرکز رصد تروریست حقیقی” به آدرس اینترنتی http://realterrorist.info  به عنوان یک مرکز ستادی در فضای مجازی جهت مبارزه با تروریسم و دفاع از قربانیان تروریسم راه اندازی شد.  
 
این سایت که جمعی از جوانان دانشجو و طلبه، و از دغدغه‌مندان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی، با عقبه کاری ۸ سال فعالیت در فضای مجازی با محوریت وبلاگ تروریست حقیقی آن را بروز رسانی می‌کنند در تاریخ ۸ شهریور ماه امسال به طور رسمی رونمایی خواهد شد. 

این مرکز قرار است با رصد، بازنمایی تاریخی و آینده پ‍ژوهی و استفاده از پتانسیل‌های انسانی خود و بدون وابستگی به نهاد و یا سازمانی، به طور تخصصی و جامع، به موضوع تروریسم و حقوق بشر در جهان بپردازد؛ موضوعی که امروز، تمام ملت‌ها از آن رنج می برند. از جمله سیاست‌های این سایت به قرار زیر است:

۱٫ شناساندن و معرفی ماهیت استکبار و حزب طاغوت از طریق افشاگری و بازنمایی تاریخ درباره حوادث تروریستی و تعیین مفاسد حرث و نسل با عنوان انواع تروریسم و عامل حقیقی و تروریست حقیقی این ماجرا یعنی حزب طاغوت یا مستکبرین عالم.

۲٫ شناسایی آزادمردان تاریخ و فعالین حقوق‌بشر که در نظام استکبار به نفع منافع بشری با دیدگاه الهی دست به افشاگری انجام می‌دهند چه از طریق مقاله و پ‍وهش یا مستند و رسانه.

۳٫ شناسایی جبهه حزب‌الله جهانی که سعی در ترویج افکار وحدت طلبانه ادیان و ضدیت با جبهه مستکبرین عالم را در سرلوحه اهداف خود دارند.

۴٫ آینده پژوهی و تحلیل نظام مند درباره خط سیر جریان‌های دست نشانده عالم استکبار جهت خرابی حرث و نسل.

۵٫ آگاه سازی نسل ناآگاه مستضعف جهان از حربه‌های جبهه استکبار و کم رنگ کردن اشتیاق آنان به سمت دنیای غرب و آگاه شدن از اینکه خود قربانیان نظام مستکبر غربی هستند.

۶٫ بکارگیری دیپلماسی فعال مردمی در فضای مجازی در مقابله با فرافکنی بنگاه‌های دیپلماسی غربی.

۷٫ پیگیری، هدایت و جهت‌دهی جنبش‌های عدالت خواه در سراسر جهان در حمایت از قربانیان تروریسم و رساندن صدای قربانیان تروریسم به مردم آزادی خواه جهان.

۸٫ ایجاد جبهه قربانیان تروریسم و معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم.

۹٫ تشکیل تریبون مردمی بین المللی در مقابل تریبون امپریالیسم و تروریسم دولتی.

۱۰٫ ناامن سازی فکری جریانات تروریستی و مقابله با ترویج افکار آنان.

۱۱٫ شناسایی فعالان عرصه حقوق بشر همسو و غیر همسو.

۱۴٫ بازخوانی پرونده‌های بین المللی گروهک‌های تروریستی و مطالبه‌گری از مجامع بین‌المللی.

۱۵٫ به وجود آوردن یک پاپلود مرکزی در فضای مجازی برای دفاع از قربانیان تروریسم و مبارزه با تروریست. 
 
مرکز رصد تروریست حقیقی در تلاش است تا از تمام فعالیت های فرهنگی، تحقیقاتی و هنری جوانان کشور، جهت نیل به اهداف مطرح شده در شیوه نامه موسسه و مطابق با قوانین اساس نامه آن استقبال نماید. 

به نظر می‌رسد که با تجمیع، تمرکز، وحدت و همکاری بیشتر بین جوانان حزب الهی و دغدغه‌مند و هم‌افزایی مستمر موسسات و کانون‌های مردم نهاد در سطح کشور و نیز حمایت مسئولین بتوان برای کنترل و مبارزه با فشارهای حقوق بشری غرب که البته امروز به صورت جنگی تمام عیار با چاشنی نرم درآمده است،‌ برآمد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.