آغاز بکار کافه انتخابات دانشگاه یاسوج

۱۹اردیبهشت،

49-67.jpg

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از راه‌اندازی “کافه انتخابات” در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالحسینی هدف از ایجاد این کافه را ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانشجویان عنوان کرد و گفت: در این کافه که در قسمت پرتردد دانشگاه قرار دارد، فضایی برای ارائه دیدگاه و نظرات دانشجویان و برگزاری مباحثه‌ها و مناظره‌های دانشجویی پیرامون انتخابات، اخلاق انتخاباتی و برنامه‌های نامزدهای مختلف فراهم شده است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این کافه، افزود: در مدت یک هفته‌ای که این کافه در کنار نمایشگاه حرکت و هفته فرهنگ برگزار می‌شود، به برگزاری برنامه‌های ترکیبی چون مناظره، کرسی آزاداندیشی، پرسش و پاسخ انتخاباتی و تبیین مسایل و مباحث سیاسی مورد نیاز دانشجو پرداخته می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه این کافه در کنار نمایشگاه هفته فرهنگ و جشنواره حرکت دانشگاه، آغاز بکار کرد و با استقبال دانشجویان و اساتید این دانشگاه روبرو شد، تصریح کرد: پس از پایان این نمایشگاه، کافه انتخابات به آلاچیق‌های دانشگاه انتقال داده می‌شود که مسیر عبور بیشتر دانشجویان است و انتظار استقبال پر شورتری را خواهیم داشت.

وی به آزاد بودن فضای این کافه اشاره کرد و افزود: فضای کافه انتخابات، فضای آزادی برای تضارب آرا و افکار دانشجویان با طیف‌های فکری و سیاسی مختلف جهت روشن‌شدن هر چه بهتر فضای سیاسی کشور برای دانشجویان و آگاهی هر چه بیشتر دانشجویان برای خلق حماسه سیاسی است.

عبدالحسینی در پایان معرفی کاندیداها و برنامه‌های هر یک، پخش فیلم و نماهنگ انتخاباتی، تولید و توزیع نشریات مختلف و خبررسانی در حوزه انتخابات را از دیگر برنامه‌های این کافه عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.