آغاز به کار “ترنجستان مترو” در ایستگاه “ارم سبز”

۲۹ آبان ،

فروشگاه ترنجستان مترو صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور میثم نیلی مدیرعامل، یاسر احمدوند مدیر اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان “منا” در ایستگاه متروی “ارم سبز” افتتاح شد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»؛ بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان مجمع ناشران انقلاب اسلامی و شرکت مترو تهران، همه امور مربوط به خدمات کتاب به شرکت «ترنج» واگذار شده است.
بنابراین گزارش تفسیری؛ شرکت «ترنج» با همکاری سازمان رسانه‌ای «شیرازه» و «سامانه کارشناسی کتاب» مجمع ناشران انقلاب اسلامی، خدمات نظارت بر فروش کتاب، کارشناسی کتاب و همچنین برپایی نمایشگاه های کتاب در سه مقطع وقتی در سال را انجام خواهد داد.
لازم به ذکر است؛ شرکت «ترنج» فعالیت خود را در ابتدا با افتتاح فروشگاه ایستگاه متروی «ارم سبز» و عرضه حدود ۷۰۰ عنوان کتاب و همچنین لوازم کمک آموزشی آغاز کرد. این طرح در فاز اول در ۱۰ ایستگاه مترو آغاز می گردد و در آینده ای نزدیک به ۴۰ ایستگاه مترو خواهد رسید.
گفتنی است؛ ناشران غیرعضو نیز می توانند با امضای قرارداد همکاری و پیوستن به شرکت توزیع «ترنج» از امکان عرضه آثار خود در ایستگاه های مترو بهره مند شوند. در این طرح ناشران عضو و غیر عضو که قرارداد همکاری دارند، طبق روال توزیع کتاب، آثار خود را با تخفیف در اختیار «ترنج» قرار می دهند تا در مراکز فروش مترو عرضه شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.