آغاز تحویل مسکن مهر پردیس و اختلاف سر متراژ واحدها

۱۴اردیبهشت،

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس که از امروز آغاز شده با اعتراض متقاضیان سر متراژ واحدها همراه شده است.

به گزارش Consbank، به نقل از ایسنا انتخاب واحدهای دره‌آرا و دره بهشت مسکن مهر پردیس از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند واحدهای خود را براساس اولویت واریز قسط انتخاب کنند اما بعضی ثبت‌نام کنندگان از نحوه انتخاب واحد این شهر گلایه داشته و می‌گویند در ابتدای ثبت نام واحدهای ۱۲۰ و ۱۲۲ متری انتخاب کرده‌اند اما اکنون واحدهای ۹۰ و ۱۰۰ متری به آنها تحویل داده می‌شود.

برخی متقاضیان نیز مدعی پرداخت ۷۰ درصد از مبلغ واحد ۱۲۰ متری می باشند که مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر تازه پردیس در این باره به ایسنا گفت: در فرم اولیه ثبت‌نام متقاضیان که بزرگترین واحد ۱۲۰ و ۱۲۲ متر بود، هیچ وعده‌ای برای تحویل این واحدها به متقاضیان داده نشده و متقاضیان زمان ثبت‌نام فاز ۵ و۸ را برای ثبت‌نام انتخاب کردند و تحویل این واحدها نیز بر اساس ظرفیت موجود است.

اردیبهشت، پایان مهلت تکمیل مدارک ثبت‌نام‌کنندگان پردیس

پایان به نقل از تنگستانی، ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر پردیس تا پایان اردیبهشت مهلت دارند مدارک خود را تکمیل کرده و مبلغ واریزی خود را حداقل به پنج میلیون تومان برسانند.

وی اظهار کرد: آن دسته از متقاضیانی که ثبت‌نام آن‌ها طی دو هفته قبل متوقف شده بود، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

ثبت‌نام‌ تازه مسکن مهر پردیس همچنان متوقف است

مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر تازه پردیس افزود: متقاضیانی که مابقی مبلغ مشخص شده را واریز کنند از اول خرداد امکان بازدید سامانه خود را دارند.

تنگستانی اعلام کرد: پایگاه اینترنتی مسکن مهر پردیس همچنان برای ثبت‌نام متقاضیان تازه بسته است.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پرستو:

    لطفأ زود تر این پروژه را تحویل بدید ، به خدا مردم گرفتارن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.