آغاز تولید یک سریال با ۴۰۰ بازیگر

۴ م دیماه ،

سریال تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی با بازی جعفر دهقان فردا در کاخ سعدآباد کلید می‌خورد.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از فردا سه‌شنبه ۵ دی در لوکیشن کاخ رضا شاه واقع در سعدآباد آغاز می‌شود. 

 جعفر دهقان در نقش رضاشاه و حسین نورعلی در نقش محمدرضا ولیعهد بازیگرانی می باشند که در اولین روز از تصویربرداری سریال مقابل دوربین می‌روند.
 

حدود ۴۰۰ بازیگر در این سریال بازی خواهند داشت که حسین محب‌اهری در نقش دکتر ایادی، عبدالرضا اکبری در نقش سپهبد زاهدی، عباس شادروان در نقش عبدالحسین هژیر، علی رامز در نقش محمود جم، احمد نجفی در نقش رزم‌آرا، حسین نورعلی در نقش شاه جوان، امیرمهدی‌ کیا در نقش شاه می‌انسال، اصغر معینی‌صالح در نقش دکتر مصدق، حمید منوچهری در نقش آیت‌الله کاشانی، کامران تفتی در نقش شهید نواب صفوی، انوش نصر در نقش حسین علا، عباس شادروان در نقش عبدالحسن هژیر و رضا فیاضی در سه نقش چرچیل، ژنرال هایزر و نماینده مجلس از جمله این هنرمندان می باشند.
 
این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی لدنی داستان زندگی محمد رضا پهلوی را در سه مرحله روایت می‌کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا را شامل می‌شود، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را شامل می‌شود.
 
 «معمای شاه» که پیش از این قرار بود در ۳۰ قسمت ساخته شود، کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک است که به سبب گستردگی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود و در سال ۹۲ روی آنتن خواهد رفت.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.