آغاز ثبت‌نام اولین مرکز دانشگاهی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور

۰۷م آذر ،

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام دانشجویان در دو رشته کاردانی فنی و هنری هفتم و هشتم آذر ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در انستیتو ملی بازی سازی انجام می شود.

مدرک مورد نیاز برای ثبت نام دانشجویان در اختیار داشتن مدرک دیپلم  بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، کلاس های مرکز دانشگاهی بازی سازی رایانه ای بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

همچنین ظرفیت شاغل دانشگاه علمی کاربردی بازی سازی برای اشخاصی که در هنر صنعت بازی سازی مشغول به کار می باشند در نظر گرفته شده تا بتوانند در کلاس های بهمن ماه مشغول به تحصیل شوند.

بر اساس اعلام دست اندرکاران مرکز دانشگاهی بازی سازی رایانه ای، محتوای برنامه های آموزشی درسی کاردانی هنری  این دانشگاه در حال نهایی شدن است البته محتوای برنامه های آموزشی رشته کاردانی فنی نهایی شده که کاربینی، تاریخ هنر، مبانی هنرهای تجسمی، کارگاه عمومی رایانه، ریاضی و فیزیک در رئوس درسی این رشته جای گرفته است.

همچنین راه اندازی مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شهر قم در حال پیگیری است و با تاسیس این مرکز این دانشگاه در شهرهای تهران، زنجان و قم به پذیرش دانشجو می پردازد.

براساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، تمامی مراکز این دانشگاه در کشور که رشته های انیمیشن، گرافیک، رایانه را تدریس می کنند با توجه به دارا بودن سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز شرایط برگزاری رشته های بازی سازی را دارند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای برنامه های آموزشی خود را پیشتر با تاسیس انستیتو ملی بازی سازی به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش ساخت بازی در کشور، آغاز کرده است.

برنامه ریزی جهت ارتقای رشته های تحصیلی یاد شده به سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دستور کار بنیاد ملی بازیهای رایانه ای قرار دارد.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.