آغاز ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان از هفته آینده

۲۱م اسفند ،

Multimedia_pics_1387_6_Photo_3376.JPG

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو از سوم فرودین ماه ۹۲ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل ازماوا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی، اظهارکرد: سال آینده ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو در قالب ۱۱۳ کاروان شامل ۶۷ کاروان ویژه متاهلین و مابقی ویژه مجردین به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ستاد عمره دانشگاهیان کشور در سه مقطع قبل، حین و بعد از سفر به سرزمین وحی، برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کند، تصریح کرد: ارسال بسته‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و برگزاری نشست‌های آموزشی از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی کشور قبل از عزیمت دانشجویان به سرزمین وحی است.

فقیهی افزود: در حین سفر نیز برنامه‌های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی، بازدیدهای ویژه دانشجویان از مکه و مدینه، برگزاری همایش‌ها در مکه و مدینه و اجرای ویژه برنامه‌هایی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با اشاره به بازدید دانشجویان از ۲۳ مکان تاریخی شهرهای مکه و مدینه مانند مسجد استراحت، مسجد شیخین، محل ورود اسراء امام حسین(ع) به شهر مدینه و مکان صلح حدیبیه، دربارهٔ اعزام دانشجویان به عتبات عالیات، گفت: این اعزام‌ها به صورت استانی انجام می‌شود، همچنین از ابتدای هفته آینده ثبت‌نام ستادهای عمره و عتبات دانشگاهیان استان‌ها آغاز خواهد شد.

فقیهی افزود: به سبب اینکه سهمیه امسال محدود است، ثبت‌نام عتبات عالیات دانشجویان به صورت استانی انجام می‌شود.

زمان برگزاری همایش استانی ویژه دانشجویان عمره‌گزاران ۹۲

ستاد عمره و عتبات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، زمان برگزاری همایش استانی ویژه دانشجویان عمره‌گزاران سال ۹۲ را اعلام کرد.

در این همایش‌ها که از ۱۸ اسفند آغاز شده است و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد، جلسات توجیهی عمره دانشجویی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی رییس ستاد عمره دانشگاهیان کشور و مقامات دانشگاهی در هر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.