آغاز ثبت نام آزمون دکتری از ۱۶ آذر

ff

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: این آزمون برای پذیرش دانشجو در هفت گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار می‌گردد و داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از روز شنبه (۱۵ آذرماه) روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند.
وی در مورد پرداخت هزینه این آزمون اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه برای این آزمون به صورت اینترنتی است ضرورت دارد داوطلبان با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ ۴۴۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کرده و در کد رشته امتحانی شرکت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این آزمون منحصرا در یک نوبت (یک جلسه) در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و داوطلبان باید به سوالات کلیه دروس شامل دروس عمومی (زبان خارجی و استعداد تحصیلی) و همچنین مجموعه دروس تخصصی در یک جلسه (یک نیمروز) پاسخ دهند.
توکلی در پایان در مورد زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ در حوزه‌های امتحانی مشخص شده برگزار می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.