آغاز ثبت نام دوره های آموزشی سه ماهه دوم سال

۰۵ تیرماه ۱۳،

آموزش پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان:

خبرگزاری آریا- معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از آغاز ثبت نام دوره های مهارت آموزی در سه ماهه دوم سال ۹۲ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،زین العابدین ایجی در این خصوص اظهارداشت: ثبت نام دوره های آموزشی سه ماهه دوم سال از یک ماه قبل از آغاز دوره آغاز و تا یک روز قبل از زمان پذیرش نهایی ادامه خواهد داشت .
وی افزود: دوره های آموزشی برگزار شده در سه ماهه دوم در استان سمنان براساس پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای شامل، ۹۲ دوره در مراکز ثابت  آموزشی،۹۲دوره در شعب شهر ی، ۳۱دوره آموزش روستایی،۱۹دوره مراکزآموزشی پادگان ها،۶ دوره مراکز آموزشی صنایع ،۱۲ دوره مراکز جوار دانشگاهها و۵۹ دوره آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سطح استان می باشد.
معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی فقط بصورت الکترونیکی انجام می شود و  متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به نشانی http://reg.portaltvto.com  براساس نیاز آموزشی و علاقه ،در دوره ها ثبت نام کنند.
ایجی اضافه کرد: متقاضیان پس از انجام مراحل ثبت نام موفق به اخذ” برگ معرفی متقاضی به مرکز آموزشی و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ” مربوطه خواهند شد، که این برگه حاوی شماره پرونده، مشخصات فرد، مشخصات دوره آموزشی، زمان دقیق مراجعه فرد به محل برگزاری دوره و آدرس محل برگزاری دوره است.
وی بیان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاع از محتوای استانداردهای آموزشی،جهت انتخاب دقیق دوره آموزشی، موردنظر می توانند به بخش استانداردهای آموزشی از طریق سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی http://research.irantvto.ir  مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از دوره های آموزشی و دریافت دفترچه دوره ها نیز می توانند به سایت www.portaltvto.com  مراجعه فرمایند.
 


خبرگزاری آریا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.