آغاز ثبت نام رایتل در مشهد و شیراز به مناسبت نیمه شعبان

چهارشنبه ۱۴ تیر – ۰۱:۲۷:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-با ورود رایتل به شهرهای مشهد و شیراز امکان استفاده از تماس تصویری، اینترنت پرسرعت موبایل و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده برای شهروندان این شهرها فراهم می شود.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی رایتل به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان، رایتل با هدف گسترش شبکه خود ثبت نام سیم‌کارت های دیتا و دائمی را از روز پنج شنبه ۱۵ تیر ماه در شهرهای مشهد و شیراز با انجام اولین واگذاری به خانواده معظم شهیدان آغاز می شود.
بر اساس این گزارش ،شهروندان شهرهای شیراز و مشهد می‌توانند از تاریخ ۱۵ تیر ماه با مراجعه به سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir و یا از روز شنبه ۱۷ تیر ماه از طریق دفاتر پیشخوان منتخب دولت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.
گفتنی است؛رایتل اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل ( ۳G ) در کشور است و در حال حاضر و پس از پوشش دهی شهرهای تهران و کرج در حال گسترش شبکه خود به هشت شهر دیگر می باشد که شهرهای شیراز و مشهد در این بین در اولویت توسعه قرار گرفته اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۴۱۳۲۷۴۷۲۰۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.