آغاز ثبت نام فراخوان جذب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

۲۱ام بهمن ،

۲۱م بهمن ۰

دانشگاه علوم اسلامی رضوی به منظور تکمیل کادر آموزشی خود با انجام مصاحبه و گزینش در ۸ رشته عضو هیئت علمی می پذیرد.

به گزارش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این متقاضیان می بایست علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای مدرک دکتری یا سطح چهار حوزه علمیه نیز باشند.

متن اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شرح ذیل است:

اطلاعیه جذب عضو هیأت علمی
دانشگاه علوم اسلامی رضوی با سابقه‌ سه دهه فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی به منظور تکمیل کادر علمی آموزشی خود با انجام مصاحبه و گزینش در رشته‌های ذیل عضو هیأت علمی مرد می‌پذیرد. متقاضیان از تاریخ ۲۰/۱۱/۹۱ تا ۱۰/۱۲/۹۱ برای ثبت‌نام به درگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری به نشانی Msrt.ir/sites/jazbsite   و نیز درگاه اینترنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی razavi.ac.irمراجعه نمایند.
متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر به درگاه اینترنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی  به آدرس فوق مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۲۲۲۶۸۲۸ – ۰۵۱۱ تماس بگیرند.

شرایط ثبت نام:
۱ – دارابودن کلیه شرایط عمومی وفق ضوابط و مقررات وزارت علوم.
۲ – دارابودن مدرک دکتری تخصصی یا سطح ۴ حوزه علمیه.
مدارک مورد نیاز:
۱ – تصویر تمامی صفحات شناسنامه
۲ – تصویر پشت و رو از کارت ملی در یک صفحه
۳ – تصویر کارت پایان‌خدمت یا معافیت دائم
۴ – تصویر مدارک تحصیلی و ریز نمرات هر سه مقطع (کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) ومدارک مربوطه برای دارندگان تحصیلات حوزوی
۵ – خلاصه‌ای از شرح حال علمی شامل: سوابق تحصیلی، تدریس، پژوهش ونیزسوابق فعالیت‌های اجرایی
۶ – تکمیل فرم تقاضای عضویت در هیات علمی
۷ – فایل عکس تازه تمام رخ  با فرمت Jpg.
نکات مهم:
۱ – کلیه متقاضیان باید فرم ثبت نامی را در هردو درگاه اینترنتی  کمیته جذب وزارت علوم و نیز دانشگاه علوم اسلامی رضوی تکمیل نموده و حداکثر تا تاریخ ۱۰/۱۲/۹۱ مدارک درخواستی را از طریق  پایگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم و نیز به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
۲ – به پرونده‌های ناقص یا موا ردی که در درگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیأت علمی ثبت‌نام نکرده‌اند، ترتیب اثر داده نمی‌شود.
۳ – زمان انجام مصاحبه متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد.

 به گزارش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برابر اعلام قبلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از طریق فراخوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به طور همزمان از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین داوطلبان متقاضی عضویت در هیئت علمی دانشگاه در هشت رشته و گرایش ثبت نام به عمل می آورد.

این گزارش حاکی است بر اساس مجوز هیئت امنای دانشگاه و تقاضای ثبت شده در هیئت جذب وزارت علوم امسال پانزده نفر از متقاضیان جذب خواهند شد.

دکتر محمد امامی با اعلام این خبر افزود از متقاضیان تا پایان امسال مصاحبه علمی به عمل خواهد آمد و داوطلبان می بایست در هر دو پایگاه اینترنتی ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را ارسال نمایند.

وی ادامه داد اعضای هیئت علمی دانشگاه تاکنون طی فراخوانهای قبل جذب شده اند که با توجه به توسعه رشته های دانشگاه و شرایط خاص این دانشگاه در خصوص ارائه همزمان دروس حوزوی و دانشگاهی نیاز به افزایش این تعداد احساس می شد.

رشته های مورد نیاز جهت جذب به شرح ذیل می باشد و متقاضیان جهت اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.razavi.ac.ir مراجعه نمایند

 ردیف  رشته  گرایش  تعداد
 ۱  زبان عربی  کلیه گرایشها  ۴
 ۲  حقوق  حقوق خصوصی  ۲
 ۳  حقوق  حقوق بین الملل  ۱
 ۴  فقه و حقوق اسلامی  فقه جزایی، فقه و حقوق اسلامی، فقه سیاسی  ۳
۵ فلسفه فلسفه غرب ۱
۶ فلسفه فلسفه اسلامی ۱
۷ فلسفه عرفان اسلامی ۱
۸ فقه و مبانی حقوق اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی ۲

 ایمیل: Moaven-Amoozesh@razavi.ac.ir


استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.