آغاز جشنواره‌ مالکدلان با کشتی نوح

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

سینماپرس-گروه هفت هنر/ جشنواره آیینی دینی مالکدلان، بعد از ظهر امروز، پنجشنبه، یازدهم آبانماه با حضور و سخنرانی حمید شاه آبادی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد آغاز iبه کار خواهد نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار تئاتر سینماپرس، این نمایش که کاری از مؤسسه فرهنگی هنری تصویر حقیقت و iبه کارگردانی شهاب راحله است اولین اجرای خود را امروز (پنجشنبه) رأس ساعت ۱۶ مقابل درب اصلی تئاتر شهر و اجرای دیگر را ساعت ۱۸ ارائه خواهد داد. کشتی نوح که اولین نمایش جشنواره تئاتر مالکدلان امسال iبه شمار می‌رود قرار است تا نوزدهم آبانماه هرروز یک اجرا در قالب نمایش‌های جشنواره داشته باشد. بنا iبه این گزارش تفسیری، کانون تئاتر دینی در قالب دبیرخانه جشنواره از شاه آبادی جهت تماشای نمایش کشتی نوح دعوت iبه عمل آورده است.

گفتنی است iبه سبب وسعت فضای اجرایی این تئاتر آیینی مذهبی، دبیرخانه‌ی جشنواره مالکدلان، محل و دکوری مجزا از دیگر نمایش‌ها برای اجرای کشتی نوح در نظر گرفته است. همچنین زمان اجرای این نمایش نیز نسبت iبه دیگر آثار جشنواره که معمولاً بیست تا سی دقیقه طراحی شده‌اند، بیشتر خواهد بود.

شهاب راحله که در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود سابقه بازیگری و کارگردانی در تئاتر و سینما را دارد، در زمینه‌ی تئاتر آیینی، سنتی و مذهبی تخصص ویژه‌ای داشته و iبه نوعی سبک اجرایی خاص او در بیشتر آثارش ملاحظه می‌شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۹۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.