آغاز دور تازه کنسرت تبعیدی‌های پاپ در سالن میلاد نمایشگاه!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

 پس از اعلام مسوولان برج میلاد مبنی بر اینکه سالن ‌همایش‌های این مجموعه دیگر میزبان کنسرت‌های پاپ نخواهد بود، خوانندگان پاپ کنسرت‌های زمستانی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کنسرت محمد علیزاده ۱۸ دی ماه در این سالن برگزار خواهد شد. این اجرا در دو سانس ۱۸ و ۲۱ خواهد بود و قیمت بلیت‌ها ۳۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان است.

گروه «سون»‌هم که زمان بسیاری از برگزاری آلبوم تازهش نمی‌گذرد، ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با بلیت‌های ۳۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومانی در این سالن کنسرت خواهند داشت.

سعید شهروز ۲۳ دی‌ماه به سالن میلاد می‌رود و قطعاتی از آلبوم «غزلک» و… را پس از ۳ سال اجرا خواهد کرد.

همچنین حمید عسگری که مدتی از فضای اجرای صحنه‌ای دور بود، ۲۷ دی ماه و در ساعت ۲۱:۳۰ در این سالن کنسرت خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم ۳۵ هزار تا ۹۵ هزارتومان است.

این در حالی است که مازیار فلاحی ۲۸ و ۲۹ دی و هرشب در دو سانس در این سالن کنسرت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، برج میلاد تهران چندی پیش اعلام کرد که تا پایان سال ۹۲ میزبان هیچ کنسرتی نخواهد بود و مدیر روابط عمومی برج میلاد تهران دربارهٔ دلایل این تصمیم به خبرنگار ایسنا توضیح داد: پس از ایام سوگواری، برج میلاد میزبان جشنواره‌های فیلم و موسیقی فجر خواهد بود و میان این ایام تا عید نوروز با محاسبات ایام وفات و…فقط حدود ۱۵ شب می‌توانیم در سالن همایش‌ها کنسرت داشته باشیم.

جعفری همچنین گفته بود: با این روزهای محدود و ممکن برای اجرای کنسرت، حدود ۸۰ درخواست داشته‌ایم که از این میان ۶۰ درخواست مربوط به موسیقی پاپ و از طرفی حدود ۲۰ درخواست برای کنسرت موسیقی سنتی است. بنابرین برای جلوگیری از سوء تفاهم‌ها و اجحاف نکردن در حق هیچ یک از هنرمندان تصمیم گرفتیم، سالن همایش‌ها را به گروه‌های موسیقی اصیل ایرانی اختصاص دهیم.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.