آغاز سال نو با طوفان شیاطین سرخ

۱۳م دیماه ،

تیمهای فوتبال منچستر یونایتد و منچسترسیتی اولین روز سال نو میلادی را با یک پیروزی پرگل جشن گرفتند.

 به گزارش ممتازنیوز، در حالی که همه لیگ های معتبر اروپایی در تعطیلات کریسمس به سر می برند لیگ برتر انگلیس داغ و هیجانی پی گیری می گردد و هفته بیست و یکم این رقابتها در اولین روز سال تازه میلادی با انجام ۷ دیدار آغاز شد.

در اولین دیدار فولام با نتیجه ۲ بر یک برابر وست برومویچ آلبیون به برتری دست یافت. دیمیتار برباتوف در دقیقه ۳۹ گل اول فولام را وارد دروازه میزبان کرد. روملو لوکاکو که فصل جاری به شکل قرضی از چلسی به وست بروم آمده در دقیقه ۴۹ گل تساوی را زد تا تیم میزبان به امتیازگیری از این دیدار امیدوار شود. گل دقیقه ۵۸ الکساندر کاکانیکلیچ، هافبک سوئدی فولام امید میزبان را به یاس تبدیل کرد و میهمان را به ۳ امتیاز این دیدار رساند.

اشکان دژاگه همانند هفته های پیش در این دیدار ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

وست بروم با ۳۳ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول قرار دارد و فولام نیز با این ۳ امتیاز، مجموع امتیازهای خود را به ۲۴ رساند و به رتبه سیزدهم صعود کرد.

در ادامه بازیها ۵ بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد و در یکی از دیدارهای مهم منچستریونایتد با درخشش فن پرسی و چیچاریتو با ۴ گل ویگان را در خانه این تیم در هم کوبید.
گلهای این دیدار در دقایق ۳۵ و ۶۴ توسط هرناندز و ۴۳ و ۸۸ توسط فن پرسی به ثمر رسید. فن پرسی با این دو گل با ۱۶ گل به صدر جدول گلزنان رسید.
منچستر یونایتد با این پیروزی با ۵۲ امتیاز مقتدرانه به صدر نشینی ادامه داد و ویگان هم با ۱۸ امتیاز در مکان هجدهم ماند.

در دیگر دیدار مهم منچستر سیتی با ۳ گل زابالتا(۴۳)، ادین ژکو (۵۶) وآگرو(۷۴ – پنالتی) برابر استوک به برتری رسید و با ۴۵ امتیاز همچنان در مکان دوم باقی ماند و استوک هم با ۲۹ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

نتیجه سایر دیدارهای امشب:

سوانسی ۲ – استون ویلا ۲

تاتنهام ۳ – ریدینگ ۱

وستهام ۲ – نورویچ ۱

ساوتهمپتون ۱ – آرسنال ۱

نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را از اینجا ببینید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.