آغاز طرح بزرگ مسلمانان‌ اروپا برای اطعام نیازمندان

۳۰م دیماه ،

یکی از اقشار پیشگام در این زمینه، مسلمانان فرانسوی می باشند که با فراهم کردن امکانات پذیرایی در محل هایی چون مسجد بزرگ پاریس از اواسط آذرماه تا پایان اسفند، همه روزه درهای خود را به روی اشخاص بی‌ بضاعت می‌ گشایند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، با فرا رسیدن زمستان و نفوذ سرمای شدید در اروپا، مساجد و سازمان‌ های اسلامی مستقر در این قاره با گشودن درهای این مراکز، به یاری اشخاص بی ‌خانمان و بی ‌بضاعت می ‌شتابند.

یکی از اقشار پیشگام در این زمینه، مسلمانان فرانسوی می باشند که با فراهم کردن امکانات پذیرایی در محل هایی چون مسجد بزرگ پاریس از اواسط آذرماه تا پایان اسفند، همه روزه درهای خود را به روی اشخاص بی‌ بضاعت می‌ گشایند و غذای گرم برای آنان فراهم می کنند. سازمان ‌ها و انجمن ‌های اسلامی دیگر فرانسه نیز به توزیع غذا در میان مردم نیازمند این کشور می ‌پردازند.

این رویه در دیگر کشورهای اروپایی نیز رونق یافته و به عنوان مثال، مسئولان مسجد الاعتصام بلژیک به مناسبت فرارسیدن فصل سرما، از امروز ۱۰ ژوئن به مدت ۱۰ روز درهای مسجد را به روی نیازمندان می ‌گشایند و مواد خوراکی در اختیار آنان قرار خواهند داد.

با گسترش این فرهنگ و افزایش بحران اقتصادی در اروپا و به تبع آن بالا رفتن شمار نیازمندان، مسلمانان اروپایی ابراز امیدواری می کنند این اقدام سبب خنثی شدن هرچه بیشتر تبلیغات ضد اسلامی رسانه ها شود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.