آغاز عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

۲۷ آبان ،

عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشکده بهداشت در پایگاه اینترنتی پردیس این دانشگاه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» ایسنا، عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینی به مساحت ۲۵۵۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۳۰ هزار میلیون ریال در پایگاه اینترنتی پردیس دانشگاه ساخته می‌شود.

بر اساس این گزارش تفسیری، امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت و مسئولین دانشگاه مجتمع ورزشی شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایگاه اینترنتی پردیس به بهره‌برداری رسید. این مجتمع فرهنگی ورزشی با زیربنای ۲۳۵۵ مترمربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در مدت یک سال ساخته شده است.

بر اساس این گزارش تفسیری، این مجتمع حاوی سالن‌های اصلی فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج، سالن بدنسازی، دارت و مجموعه اداری و محوطه اطراف می‌باشد. همچنین یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توسط وزیر بهداشت و تنی چند از مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش تفسیری ایسنا، در تابلوی یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصاویر هفت شهید این دانشگاه به نام شهیدان میگلی‌نژاد، اردشیری، احمدی، چاهشوری، ملک‌زاده، حیدری و اعمایی، در طرحی بسیارزیبا از جنس چاپ دیجیتال بر روی سرامیک به همراه تابلوی دیجیتالی حاوی پیام‌های متحرک درخصوص شهدا به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.