آغاز عملیات حفاری ۲۵ هزار متر مربع معادن فلات مرکزی ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از آغاز عملیات حفاری برای اکتشافات تکمیلی ۲۵ هزار متر مربع در معادن تحت پوشش این منطقه خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد مرشد زاده، با بیان این مطلب گفت: با دریافت مجوز حفاری اکتشافی (مغزه گیری) از ایمیدرو و برگزاری مناقصه طی ماه قبل، اکتشافات تکمیلی معدن آنومالی a5 و معدن آهن فسفر دار همجوار آن عملیاتی شد.

وی افزود: همچنین، عملیات باطله برداری اولیه معدن آنومالی شمالی (a1) به اتمام رسیده و تاکنون ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن از این معدن استخراج شده است.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در ادامه با اشاره به آغاز اکتشافات تکمیلی معادن آنومالی چاواشه از هفته آینده، تصریح کرد: اکنون، فعالیت های اکتشافی اولیه این معادن شامل تهیه نقشه های هوایی، برداشت عوارض زمین شناسی و تمامی نقاط کانی های حاوی آهن، نمونه گیری و تجزیه و تحلیل نمونه ها و غیره به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، مجوز برداشت ۲۵ هزار تن سنگ آهن کم عیار منگنز دار از این معدن صادر شده و برای فروش در داخل آماده است. همچنین، به زودی احداث جاده دسترسی به معادن سنگ آهن چاواشه، آغاز می گردد.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.