آغاز فصل زیبای عبادت نوجوانان در مدینه

۷۵ نوجوان دختر و پسر که به سن بلوغ شرعی رسیده‌اند، آغاز فصل زیبای عبادت خود را درمدینه منوره جشن گرفتند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، ۷۵ نوجوان دختر و پسر که به سن بلوغ شرعی رسیده‌اند، آغاز فصل زیبای عبادت خود را درمدینه منوره جشن گرفتند.

دراین مراسم که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد، به افتخار این رخ داد مهم درزندگی نوجوانان برای آن‌ها چند برنامه فرهنگی و قرآنی اجرا شد و هدایایی نیز اهدا شد.

سید محمد رضا میرمحمدی  ۹ساله که چند سالی به جشن تکلیف او مانده است، دراین مراسم آیاتی از کلام الله مجید را با صوت و قرائتی زیبا خواند و مورد تحسین قرار گرفت.

حجت السلام و المسلمین محمد رضا محمودی کارشناس امور روحانیون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در این مراسم وجود دختران و پسران جوان را از لحاظ جسمی و روحی همانند گل لطیف توصیف کرد که باید با عمل به دستورات خداوند تبارک و تعالی و از جمله اقامه نماز و داشتن حجاب مصون و محفوظ بماند.

وی به نوجوانان گفت که محبوب ترین مردمان در نزد خداوند هستید که شما را دراین سن و سال به خانه اش دعوت کرده است و به علاوه افتخار آنرا دارید که جشن تکلیف شما در مدینه منوره برگزار می شود.

مسوول امور روحانیون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به نوجوانان توصیه کرد که نسبت به والدین خود با محبت و احترام بسیار رفتار کنند و گفت: احترام به پدر و مادر از واجبات است.

در این مراسم به نوجوانانی که مراسم جشن تکلیف آن‌‎ها برگزار شد، هدایایی معنوی از سوی بعثه رهبری در مدینه منوره اهدا شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.