آغاز مبارزه هیوجکمن با گرگینه‌ها در ژاپن از ۴ تیرماه

۲۷خردادماه،

اکشن فانتزی و ماجراجویانه ˝گرگینه˝ (۳D)، تازهترین ساخته بلند سینمایی جیمز منگولد با نقش‌آفرینی هیو جکمن، ستاره شناخته شده و مطرح هالیوود، از روز ۲۶ ماه جچولای ۲۰۲۴ (۴ تیرماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، جیمز منگولد که ساخت فیلم‌هایی همچون؛ “شب و روز”، “هویت”، “پلیس زمین”، “سنگین” و “پیاده‌روی” را در کارنامه سینمایی خود دارد، فیلم اکشن ماجراجویانه سه‌بُعدی “گرگینه” را که به نوعی دنباله‌ فیلم‌ “ایکس‌من؛ گرگ‌نما” (۲۰۰۹) است را با فیلمنامه‌ای نوشته مشترک مارک بمبک و اسکات فرانک و با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار جلوی دوربین برده است.

داستان این فیلم مانند بیشتر اینگونه فیلم‌ها روایتی یک خطی از مبارزه خیر و شر است با این تفاوت که این‌بار قرعه به کشور ژاپن افتاده است. قصه فیلم سه‌بعدی “گرگینه” دربارهٔ حضور یکی از گرگینه‌های بد ذات و گروهش در ژاپن و مبارزه گرگینه پایبند به اصول اخلاقی با بازی هیو جکمن با او است.

فیلم “گرگینه” (۳D) که صحنه‌های آن در سیدنی، نیوساوت ولز فیلمبرداری شده را کمپانی‌های فاکس قرن بیستم و مارول انترتیمنت تهیه و تولید کردند و هیو جکمن، فیم جنسن، برایان تی، ویل یان لی، اسوتلانا خودچنکووا، هیروکی سانادا، ریال فوکوشیما، تاو اوکاماتو، هال یاماناچوی، جیمز فرسر، کن یامامورا و لوک وب بازیگران اکشن سه‌بعدی “گرگینه” می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.