آغاز هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال از فردا/ کار سخت صبا و گیتی پسند در خارج از خانه

۲۳ام بهمن ،

18593.jpg

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا آغاز می گردد که تیم های صبا و گیتی پسند برای تصاحب صدر جدول کار دشواری خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیست و چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال از فردا (چهارشنبه) با برگزاری سه بازی در شهرهای تبریز، اهواز و قرچک آغاز می گردد و بقیه دیدارها نیز در روز پنج شنبه برگزار می گردد.

در یکی از مهم ترین دیدار های این هفته، تیم حفاری اهواز میزبان گیتی پسند است. اصفهانی ها که برای قهرمانی با تیم صبا در رقابت می باشند در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ فرصت خوبی دارند تا فاصله یک امتیازی خود با صبا را حفظ یا از این تیم جلو بزنند. اما از طرفی تیم جوان ابطحی چندین هفته نتیجه نگرفته و به دنبال این است تا هفته های پایانی لیگ را با پیروزی به اتمام برساند. با این حال گیتی پسند می تواند با پیروزی برابر این تیم و امید به باخت یا تساوی صبا به صدر جدول برسد.

صبای قم با هدایت حسن زاده نیز همچون گیتی پسند کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید در تبریز مقابل دبیری این شهر قرار گیرد. دبیری که در هفته قبل مقابل گیتی پسند برد را در دقایق پایانی با باخت عوض کرد، می خواهد در متوقف کردن مدعیان ناکام نماند. این در حالی است که خود دبیری می توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد اما از همان ابتدای فصل در رده های میانی جدول جا به جا می گردد. البته این روزها خبرهایی مبنی بر حضور پر قدرت دبیری در فصل آینده به گوش می رسد و بازیکنان این تیم پس از این خبر و همچنین پرداخت شدن قراردادهایشان روحیه مضاعفی گرفته اند و می بینیم نتایج این تیم در هفته های اخیر قابل قیاس با اوایل فصل نیست.

تیم ارژن شیراز هم که برای بقا در لیگ برتر می جنگد در هفته بیست و دوم باید به مصاف هلال احمری برود که وضعیت مشابهی با هم دارند و با تیم گاز خوزستان مثلث فانوس به دستان را تشکیل داده اند.

برنامه کامل بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهار شنبه، ۲۵ بهمن – ساعت ۱۵

شهرداری تبریز – راه ساری

شرکت ملی حفاری اهواز – گیتی پسند اصفهان

شهید منصوری قرچک – فرش آرای مشهد

پنج شنبه، ۲۶ بهمن – ساعت ۱۵

دبیری تبریز – صبای قم

هلال احمر تبریز – ارژن شیراز

گاز خوزستان – شهرداری ساوه

همچنین میثاق تهران در این هفته استراحت می کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.