آغاز همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور وزیر iبهداشت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در بیست و پنجمین روز از دومین ماه سال تحصیلی ۹۲-۹۱ همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛دکتر مرضیه وحید دستجردی در ادامه مسافرت iبه کاشان پس از افتتاح بیمارستان اعصاب و روان کارگر نژاد و ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و سریعتهای پزشکی کاشان و تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم اکنون در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور یافته است.
 
براساس این گزارش تفسیری، در این مراسم جمعی از دانش آموختگان، پیشکسوتان و مدیران اسبق این دانشگاه حضور دارند و رونمایی از تمبر اختصاصی یادبود ربع قرن فعالیت دانشگاه و تقدیر از ۲۵ پیشکسوت سلامت دانشگاه از جمله برنامه های این همایش است.
 
توسط وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمایشگاه دائمی “۲۵ سال حیات در ۲۵ نگاه” در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گشایش یافت
 
براساس این گزارش تفسیری، در این نمایشگاه تصاویر قدیمی و یادگاری دانشگاه و ماکتی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان iبه نمایش درآمده است.
 
دکتر مرضیه وحید دستجردی دیدار با خانواده معظم شهدا در آران و بیدگل و خیرین سلامت منطقه کاشان از دیگر برنامه های مسافرت یک روزه وزیر iبهداشت iبه این شهرستان است.
 
شایان ذکر است دکتر وحید دستجردی در این مسافرت، کلنگ زنی بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی کاشان، iبهره برداری از پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی و مسکن متخصصین بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل را نیز در دستور کار دارد./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.