واکسیناسیون دانش آموزان کی انجام میشود و چه زمانی است

واکسیناسیون دانش آموزان کی انجام میشود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اینکه واکسیناسیون دانش آموزان کی انجام میشود از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین الهی در بازدید سرزده بعد از ظهر امروز خود از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در جمع خبرنگاران گفت: واکسیناسیون دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال طی دو هفته آینده آغاز شده و با دریافت هر دو دز واکسن توسط دانش آموزان امکان بازگشایی مدارس توسط آموزش و پرورش وجود خواهد داشت.

وی  کامل شدن واکسیناسیون دانش آموزان را لازمه بازگشایی مدارس برشمرد و افزود: در شهرهایی که دارای وضعیت قرمز نیستند و یا در مناطق روستایی که دارای جمعیت کمی هستند  منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد  منتها آموزش و پرورش باید درباره آن تصمیم بگیرد.

عین الهی با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور به خوبی در حال انجام است؛ گفت: خوشبختانه مردم نیز در دریافت واکسن مشارکت و همکاری خوبی دارند.
وی تصریح کرد: در صورتی مدارس بازگشایی می‌شود که واکسیناسیون هر دو دُز کلیه دانش آموزان کامل شود و برای همین منظور ظرف دو هفته آینده واکسیناسیون دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آغاز خواهد شد. 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.