آغاز پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس

۲۸ام بهمن ،

پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی از ابتدای اسفند ماه در مراکز پیش فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر تهران و در پایانه های مسافربری تهران آغاز می گردد.

ممتازنیوز: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با اعلام این خبر گفت: با عنایت به افزایش تقاضای سفر در ایام نوروز به اطلاع هموطنان عزیز می رساند تشکلهای صنفی استان تهران درسال جاری نیزهمانند سالهای قبل، طرح ویژه جابجـایی مسافران نـوروزی را با هدف سفرهای برنامه ریزی شده، تامین بلیت مسافران نوروزی و جلوگیری از ازدحام غیر منطقی در پایانه های مسافربری، از روز یکشنبه اول اسفند ماه برای تاریخ های ۲۴/۱۲/۹۱ لغایت ۱۶/۱/۹۲ به اجرا درمی آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران مهندس سید یعقوب میر کتولی افزود: آن دسته از هموطنان محترم که درنظر دارند با استفاده از اتوبوس در تعطیلات نوروزی به نقاط مختلف کشور مسافرت نمایند، از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه می توانند با مراجعه به مراکز پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت مورد نیاز برای مسافرت های نوروزی پیش خرید نمایند.

وی با اشاره به آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۳ بهمن ماه خاطر نشان ساخت: پیش فروش اینترنتی همچنان ادامه دارد و به مسافران محترم نیز توصیه می شود بــرای جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه وپیشگیری از ازدحام در دفاتر پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت اتوبوس را از طریق غیر حضوری و با مراجعه به سایت های www.mosaferyar.ir، www.payaneh.ir و www.safar724.ir تهیه کنند.

میر کتولی کاهش آلودگی هوا، حذف سفرهای زائد شهری، کاهش ترافیک و صرفه جویی در زمان و هزینه را از مزایایی خرید اینترنتی بلیت ذکر کرد و گفت: به تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر اعلام شده که امکان خرید اینترنتی بلیت اتوبوس را در پایگاه اینترنتی شرکت ایجاد کنند. مسافران محترم می توانند علاوه مراجعه به سایت های سه گانه فروش بلیت اتوبوس به آدرس اینترنتی شرکت های مسافربری مراجعه کرده و بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان تهران تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای برنامه ریزی دقیق در مورد مسافرتهای نوروزی به شهرهای سیاحتی و زیارتی پرمسافر، امکان خرید همزمان بلیت رفت و برگشت در پارک سوار بیهقی و مرکز فروش میرداماد و برخی از آژانس های مسافرتی فراهم شده است.

وی افزود: از مسافران محترم درخواست می شود ضمن توجه به نرخ های مصوب و حقوق مسافرین که در مراکز فروش بلیت و پایانه های مسافربری در معرض دید قرار داده شده است هر گونه تخلف احتمالی را به دفاتر بازرسی مستقر در پایانه های مسافربری گزارش نمایند. در هنگام مسافرت نیز با توجه به تعدد پایانه های مسافربری در ایام نوروز ، به محل سوارشدن که در صفحات داخلی بلیت درج می شود، توجه کنند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.