آغاز پیش ثبت نام انتخابات شوراها

۲۳فروردین۱۳،

داوطلبان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می توانند پس از تکمیل برگ نام نویسی ، کد رهگیری دریافت و از ۲۶ فروردین با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها با ارائه این کد برای نام نویسی نهایی اقدام کنند.

 مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از آغاز پیش ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای کشور از صبح امروز خبر داد.

حسنعلی نوری ، هدف از این اقدام را تسریع در روند نام نویسی داوطلبان دانست و افزود: داوطلبان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می توانند پس از تکمیل برگ نام نویسی ، کد رهگیری دریافت و از ۲۶ فروردین با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها با ارائه این کد برای نام نویسی نهایی اقدام کنند.

وی گفت: پیش ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی نیست و اشخاص می توانند از ۲۶ فروردین برای نام نویسی به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه و اقدام کنند. نوری، مزیت پیش ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها را تسریع در نام نویسی نهایی با توجه به زمانبر بودن تکمیل برگ ثبت نام دانست.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین گفت: نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه نیز دیروز پایان یافت و ۱۱۴ داوطلب نام نویسی کردند. وی گفت: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه دماوند و فیروزکوه ، تنکابن، رامسر و عباس آباد، تویسرکان و ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی ۲۴ خرداد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می گردد.

نوری همچنین گفت: ۲۸ داوطلب برای نامزدی انتخابات خبرگان رهبری در دو حوزه انتخابیه آذربایجان غربی و کهکیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.