آغاز پیش فروش اینترنتی خودرو مگان ۲۰۰۰ فول آپشن

۱۱م آذر ،

آغاز پیش فروش اینترنتی خودرو مگان ۲۰۰۰ فول آپشن

عصر خودرو : باکیفیت ترین خودروساز کشور پیش فروش خودرو مگان ۲۰۰۰ فول آپشن خود را از روز شنبه ۱۱/۹/۹۱ آغاز می کند.

به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو مهندس امیر حسن امیری- مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا گفت: این شرکت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و ایجاد تعادل در بازار خودروی کشور اقدام به پیش فروش اینترنتی خودروی مگان ۲۰۰۰ آپشنال نموده است.
بر اساس این گزارش پیش فروش مگان ۲۰۰۰ اتوماتیک آپشنال تیپ ۲، از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۱/۹/۹۱ آغاز و تا روز پنج شنبه مورخ ۱۶/۹/۹۱ ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.saipagroup.ir اقدام نمایند. گفتنی است؛ علاوه بر فروش اینترنتی نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا، نیز به صورت همزمان امکان ثبت نام برای مشتریان عزیز را فراهم می آورند. شایان ذکر است زمان تحویل این خودرو اردیبهشت و خرداد ماه سال خواهد بود.
وی افزود: با توجه به تجهیز این خودرو به آپشن هایی چون کروز کنترل، سنسور پارک (Back sensor)، سیستم رهیاب (Navigation)، تلویزیون دیجیتال، مانیتور ۷ اینچی تصویری لمسی، سیستم بلوتوث، دوربین دنده عقب، سیستم رادیو پخش با شش فرمت سیستم های تازه، SD و کارت USB تقاضا برای خرید این خودرو بالا بوده و به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه مشتریان گرامی، محدودیت کد ملی نیز در ثبت نام ها اعمال شده و هر فرد می تواند تنها یک دستگاه ثبت نام نماید. شایان ذکر است خودروهای مگان فول آپشن تحویل اردیبهشت و خرداد ۹۲ دارای گارانتی ۳ ساله و یا کارکرد ۰۰۰/۱۰۰ کیلومتر میباشند.

شنبه ۱۱ آذر   ۱۰:۳۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.