آغاز پیش فروش تندر ۹۰ و پژو پارس از امروز

این خبر امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

آغاز پیش فروش تندر ۹۰ و پژو پارس از امروز

عصر خودرو : به دنبال استقبال مشتریان محترم از پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت عید سعید غدیر خم، پیش فروش قطعی تندر ۹۰ و پژو پارس از روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه سال جاری ساعت ۸ صبح آغاز می گردد.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه شرایط پیش فروش قطعی مصوب آغاز شده است، گفت: وقت تحویل خودروهای پیش فروش شده به انتخاب مشتری و در ماه های بهمن و اسفند سال ۹۱ و فروردین ۹۲ می باشد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان ساخت: در این پیش فروش ۷۰ تا ۸۰ درصد قیمت قطعی خودرو در هنگام ثبت نام اخذ و مابقی پیش از تحویل و در هنگام ارسال دعوتنامه اخذ خواهد شد.
بابایی با بیان اینکه شرایط پیش فروش فوق نیز اینترنتی خواهد بود، افزود: مشتریان برای ثبت نام خودرو باید به سامانه اینترنتی ایران خودرو به آدرس WWW.ikco.com و یا آدرس اینترنتی http://ikco.iranecar.com مراجعه و به صورت آنلاین به صورت مستقیم جهت هر مشتری یک دستگاه ثبت­نام خود را انجام دهند.
وی در پایان متذکر شد ایران­خودرو با استفاده از سامانه خرید اینترنتی، عرضه گسترده محصولات را در سراسر کشور برنامه­ریزی نموده تا مشتریان گرامی از دریافت خودرو با قیمت مصوب اطمینان حاصل نمایند.
گفتنی است، در نهمین دوره جایزه ملی کیفیت برای اولین بار در کشور تندر ۹۰ ایران خودرو بالاترین نشان کیفیت( تندیس برنزی) را دریافت نمود.

پنجشنبه ۱۸ آبان   ۲:۲۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.