آغاز پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفندماه

۲۹ام بهمن ،

به گزارش ایرنا ، مهندسˈ سیدیعقوب میرکتولیˈ با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام نوروز به اطلاع هموطنان عزیز می رساند تشکلهای صنفی استان تهران در امسال نیز همانند سالهای قبل، طرح ویژه جابجایی مسافران نوروزی را با هدف سفرهای برنامه ریزی شده، تامین بلیت مسافران نوروزی و جلوگیری از ازدحام غیر منطقی در پایانه های مسافربری، از روز یکشنبه اول اسفند ماه برای تاریخ های ۲۴/۱۲/۹۱ تا ۱۶/۱/۹۲ به اجرا درمی آورند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران افزود: آن دسته از هموطنان که درنظر دارند با استفاده از اتوبوس در تعطیلات نوروزی به نقاط مختلف کشور مسافرت کنند، از ساعت ۸ صبح اول اسفند ماه می توانند با مراجعه به مراکز پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت مورد نیاز برای مسافرت های نوروزی را پیش خرید کنند.

وی با اشاره به آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۳ بهمن ماه خاطر نشان کرد: پیش فروش اینترنتی همچنان ادامه دارد و به مسافران نیز پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت اتوبوس را از طریق غیر حضوری و با مراجعه به پایگاه اینترنتی های www.mosaferyar.ir، www.payaneh.ir و www.safar724.ir تهیه کنند.

میرکتولی کاهش آلودگی هوا، حذف سفرهای زائد شهری، کاهش ترافیک و صرفه جویی در زمان و هزینه را از مزایایی خرید اینترنتی بلیت ذکر کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در پایان گفت: به تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر اعلام شده که امکان خرید اینترنتی بلیت اتوبوس را در پایگاه اینترنتی شرکت ایجاد کنند و مسافران می توانند علاوه مراجعه به پایگاه اینترنتی های سه گانه فروش بلیت اتوبوس به آدرس اینترنتی شرکت های مسافربری مراجعه کرده و بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

اقتصام (۱) ** ۱۵۷۴ **۱۵۶۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.