آغوش ائتلاف ۱+۲ برروی همه چهره‌های اصولگرا باز است/جلسه جامعه مدرسین انتخاباتی نبود

۳۰م دیماه ،

حجت‌الاسلام‌ آشتیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه جزئیاتی از جلسه روز جمعه جامعه، گفت: ائتلاف ۱+۲ همان طور که حدادعادل هم بارها اعلام کرده است، محدود به سه نفر نیست و اشخاصی که به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح می باشند از جمله “سعیدی‌کیا” و “رضایی” می‌توانند وارد این ائتلاف شوند.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری نشست شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در روز جمعه(۶ بهمن)، گفت: در این جلسه مباحث داخلی جامعه مدرسین از جمله موضوع انتشار یافتنات زیر نظر جامعه و انتخاب هیئت مدیره آن مطرح شد و از مسائل مربوط به انتخابات آینده چیزی گفته نشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ انتشار یافتن خبرهای مبنی بر مطرح شدن “سعیدی‌کیا” و “رضایی” به عنوان کاندیدای مورد نظر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: منظور ما این بود که ائتلاف ۱+۲ همان طور که حداد عادل هم بارها اعلام کرده است، محدود به سه نفر نیست و اشخاصی که به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح می باشند از جمله “سعیدی‌کیا” و “رضایی” می‌توانند وارد این ائتلاف شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربارهٔ هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها و احزاب در انتخابات پیش رو اظهار داشت: نظارت بر این موضوع دارای اهمیت فراوان است و ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون بر این موضوع مهم نظارت کند.

وی با بیان این که در زمان تصویب اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی موضوع منابع مالی کاندیدا مطرح نشد گفت: مقداری از هزینه‌های انتخاباتی کاندیدا معقول و متعارف است، اما مقدار از هزینه‌ها که غیرمعقول است باید با ساز و کار قانونی مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.