آقازمانی: از اعتماد دوباره دایی خوشحالم

۲ م دیماه ،

سامان آقازمانی پس از ثبت قراردادش با راه آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عنوان کرد: پیش از این چندین سال با علی دایی کار کرده‌ و شناخت خوبی از او دارم. او هم متقابلا من را خوب می‌شناسد. از این که آقای دایی دوباره به من اعتماد کرده است، خوشحال و امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

وی دربارهٔ راه‌آهن هم گفت: راه آهن امسال تیم خوبی است و خوب هم نتیجه گرفته. این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد و از یک کادر مدیریتی عالی سود می‌برد. به عنوان یک فوتبالیست واقعا دوست دارم در تیمی مثل راه آهن بازی کنم. به نظر من این تیم با پتانسیلی که دارد و لطف خدا، می‌تواند سهمیه آسیا را هم بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس دربارهٔ جدایی‌اش از سرخ‌پوشان پایتخت هم گفت: خاطرات تلخ و شیرینی با پرسپولیس داشتم و فوتبالم را مدیون این تیم هستم. جا دارد از همه کسانی که در چند سال قبل از من حمایت کردند، تشکر کنم و به آنها و مخصوصا هواداران که همیشه شرمنده آنها هستم، بگویم که پرسپولیس محبوب من است ولی اکنون با راه‌آهن قرارداد دارم و تمام فکر و ذکرم این تیم است. امیدوارم بتوانم در این باشگاه به روزهای اوجم بازگردم.

وی ادامه داد: پرسپولیس اکنون با مربی جدید، تفکرات جدیدی را تجربه می‌کند. باید به گل‌محمدی وقت بدهند تا ان‌شاالله موفق باشد. از این‌که گل‌محمدی به من اعتقاد نداشت، ناراحت نیستم، چون او کاری حرفه‌ای انجام داد. همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی بهتر بود باشگاه با من که قدیمی تیم بودم، برخورد بهتری می‌کرد. برای رویانیان، کادر فنی و تمام عوامل باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و از هواداران که همیشه لطف‌شان شامل حالم بوده است، ممنونم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.