آقایانی که روی کار می‌آیند اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین می‌خورند

فروردین ۱۴۰۳

سردار نقدی در دیدار خانواده‌‌های شهیدان رشیدی‌‌فر و دهقان:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقایانی که روی کار می‌آیند اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد که وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار خانواده‌های شهیدان دهقان و رشیدی‌فر در شهر یزد، گفت: پیشرفت امروز در انقلاب به خاطر شهداست که اصل کار توسط آنها انجام شده و پیشرفت‌های امروز از ظواهر آن می‌باشد.

وی خانه این سه شهید که منسوب به این خانواده است را قطعه‌ای از بهشت دانست و افزود: اتفاقی که در تاریخ تکرار نشده و در ایران به وقوع پیوسته، ایستادگی یک کشور و ملت به تنهایی در مقابل همه ابرقدرت‌های زمان و پیروزی بر همه آنهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این اتفاق منحصر به فرد در دنیا را مدیون اخلاص شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا جنگاوران و تکاوران بسیار حرفه‌ای نبودند، بلکه اخلاص داشته و با همان اخلاص و ایمان، همچنان تا امروز در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی برای ملت دعا می‌کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه هر کسی با انقلاب در بیافتد شکست او قطعی خواهد بود، تأکید کرد: آقایانی که به روی کار می‌آیند اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد که وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاء‌الله و به برکت خون شهدا و اخلاص خانواده‌های آنها این انقلاب به هدف نهایی خود برسد.

گفتنی است، شهید احمد دهقان تنها فرزند خانواده در ۱۹ آذر سال ۱۳۵۹ در آبادان به فیض شهادت نائل آمد و حسین رشیدی‌فر نیز نوه دختری خانواده در سن ۱۳ سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و در سن ۱۶ سالگی و در عملیات قدس ۵ در سال ۶۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.