آقای خادم ، لیاقتِ لایق بیشتر از محمدی است ؟!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – مهدی شیروانی

کم لطفی و رفتار تحقیر آمیز رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی نسبت به غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کم کم به یک روال عادی در فدراسیون کشتی تبدیل می گردد ! زمانی که رسول خادم همه کاره فدراسیون کشتی در زمان سرپرستی حجت اله خطیب بود بعضی ابداعات را در کشتی کشور رایج کرد که به سبب تازه بودن ، عجیب به نظر می رسید.احترام به قبل درخشان رسول خادم ، همه علاقمندان به کشتی را وادار ساخت تا نسبت به همه ابداعات و رفتاری که عجیب هم به نظر می رسید با دیده احترام نگریسته و حداقل در همان ابتدای اجرایی ساختن این رفتارها از سوی رسول خادم ، همه دست به عصا حرکت کرده و موضعی منتقدانه ، معترضانه یا خصمانه نگیرند .

همان روزهایی که نام کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی ، برای اولین بار در تاریخ کشتی ایران با بهانه احترام به کسوت و شرایط سنی او بالاتر ازهمه مردان فنی تیم ملی نوشته می شد ( هر چند همان زمان هم جایگاه حاج محمود اسماعیل پور با چندین شاگرد عضو تیم ملی اعزامی به المپیک و رقابتهای جهانی به هیچ وجه قابل مقایسه نبود ) ، همه سعی داشتند هضم موضوع را با بهانه رسول خادم برای خود قابل تحمل نمایند.حذف نام سرمربی و معرفی مربی ارشد تیم ملی یکی دیگر از ابداعات سوال برانگیز بود که بازهم به احترام پیشینه رسول خادم کسی خواستار ارائه توضیح کافی نشد.

حتی وقتی در بعضی رده های سنی به جای مربی ارشد ، سرمربی تیم ملی معرفی شد ، بازهم کسی پیگیر این دوگانگی در رفتار و تصمیمات نشد . هنگام معرفی نفرات دعوت شده به اردوی اول تیم ملی نام علیرضا رضایی ، محمد طلایی و رضا لایق بالاتر از غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی نوشته ش. زمانی که علیرضا رضایی و محمد طلایی سرمربی تیمهای ملی جوانان و نوجوانان بودند ، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود و رضا لایق هم هیچ محلی از اعراب در تیمهای ملی نداشت.بعد از اینکه علیرضا رضایی به عنوان نایب رئیس و سخنگوی فدراسیون از رسول خادم حکم گرفت ، پیام لیست اول نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد .

اما اکنون که دومین اردوی تیم ملی آغاز شده و این بار هم نام محمد طلایی و رضا لایق بالاتر از غلامرضا محمدی اعلام می گردد ، باید پیامی تازه از این رفتار رسول خادم گرفت ؟ آقای خادم می گردد صراحتا بفرمائید منظورتان از این کارها چیست ؟آیا واقعا لیاقتِ رضا لایق بیشتر از غلامرضا محمدی است یا اینکه بنا به دلایلی نمی توانید حرف دلتان را روراست بزنید ؟ واقعا امروز باید با کدام توجیه و بهانه این کم لطفی و تحقیر را برای خودمان و جامعه کشتی قابل هضم کرده و چگونه بپذیریم که جایگاه رضا لایق بالاتر از غلامرضا محمدی است ؟

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.