آقای رئیس جمهور؛فساد۳هزار میلیاردتومانی در دولت پاک شما رقم خورد

چکیده: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نهم، با بیان اینکه دولت نباید از زیر بار انتقادها شانه خالی کند، افزود: عنوان پاک‌ترین دولت را با قصه تخلف ۳ هزار میلیارد تومانی چگونه باور کنیم.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت روح الله بیگی ییلانلو  با یادآوری صحبت‌های رئیس جمهور در رسانه ملی و اینکه اقتصاد ما یک اقتصاد قوی، فعال و روبه جلو است، گفت:‌ امروز مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند و اینکه بگوییم در جامعه مشکلی نیست، اشتباه بزرگی است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، گفتن این جمله که دولت در شرایط اقتصادی کنونی مقصر نیست را‌ اشتباه خواند و افزود: دولت که در پیشرفت کشور خود را مطرح می‌کند در زمان بروز مشکلات هم باید مسئول و پاسخگو باشد.

بیگی ییلانلو با بیان اینکه امروز مردم زیر فشار کامل اقتصادی قرار دارند، تاکید کرد: دولت در عملکرد ۷ سال گذشته خود نکات مثبت و منفی داشت اما امروز باید تدابیر ویژه‌ای در زمینه حل مشکلات مردم اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه امروز مردم در تهیه احتیاجات اولیه زندگی خود در فشار هستند، یادآور شد: مردم نشان داده‌اند به خوبی می‌توانند عملکرد دولت را تجزیه و تحلیل کرده و آن را عادلانه تفسیر کنند و به تعریف و تمجیدهای رئیس جمهور از دولت بسنده نمی‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با تاکید بر جمله رئیس جمهور مبنی بر اینکه ” این دولت پاک‌ترین دولت در تاریخ کشور است” تصریح کرد: عنوان پاک‌ترین دولت را با قصه تخلف ۳ هزار میلیارد تومان چگونه باور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با بروز تخلف بزرگ مالی در دولت نهم و دهم و عنوان پاک‌ترین دولت، قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را، افزود: دولت بیاید و عملکرد خود را به طور واقعی در بوته نقد قرار دهد، آنگاه چنین نظراتی را مطرح کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نهم، با بیان اینکه اگر ولایت بر سر این کشور نبود هم‌اکنون مشکلات شدیدتری گریبان مردم و کشور را می‌گرفت، یادآور شد: مقام معظم رهبری روشنگرانه مسائل قوا را نظاره‌گر هستند و اگر درایت و ولایت ایشان نبود، تعادل و تعامل قوا امروز به هم می‌ریخت


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.