آقای شهردار تنها مجموعه ورزشی ناشنوایان را تخریب نکنید!

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماری های خاص در ارتباط با تخریب مجموعه ورزش ناشنوایان گفت: از شهردار محترم و مسئولان تقاضا می کنم این مجموعه ورزشی را دست خوش تخریب نگردانند.

کرم اله علی مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از شهردار محترم و مسئولان تقاضا می کنم تا کاری کنند که تنها مجموعه ورزشی ناشنوایان دست خوش تخریب نگردد.

وی اشاره کرد: افتخارات بسیاری ورزشکاران ناشنوای برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و درست نیست که تنها مأمن آن ها را در امر ورزش از میان ببریم.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماری های خاص افزود: در طرحی که شهرداری برای احداث اتوبان امام علی برگزیده تنها چیزی بالغ بر دو- سه هزار متر از این مجموعه عظیم باقی می ماند و مابقی تخریب می شود.

علی مرادی گفت: از قالیباف خواهشمندم در احداث این طرح شخصا وارد عمل شود و طرح دیگری را جایگزین این طرح بنماید، همان طور که در احداث اتوبان کردستان ورزشگاه بدون هیچ گونه تغییری ساخته شد و ساخت ورزشگاه به همان گونه قبل باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر به فکر المپیک سال آینده ناشنوایان هستیم و درست نیست که با ایجاد تغییر در تنها ورزشگاه ناشنوایان برنامه های آنها را برهم زنیم و برای ورزشکاران دغدغه ایجاد کنیم، ضمن این که به ما این قول را داده اند اگر این ورزشگاه دچار تخریب شود، ورزشگاه کامل تری را دراختیار ما قرار می دهند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.