آقای شهردار چرا به جای آپارتمان کمپ «ناصر حجازی »را نمی سازید؟

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد باقر قالیباف ، شهردار تهران یک شب قبل از بازی آسیایی استقلال به اردوی آبی ها رفت و آنجا مدیران تیم از او قول گرفتند در صورت صعود تیم به هر استقلالی یک آپارتمان اهداء کند اما استقلال حذف شد تا خیال شهردار از این تعهد بزرگ مالی راحت باشد!

مهدیه جباری: شهردار تهران به جمع بازیکنان استقلال رفت. او یک شب پیش از بازی مهم آسیایی آبی ها به بازیکنان این تیم وعده داد اگر تیم پایتخت را فینالیست کنند برای هر کدام شان پاداشی ویژه دارد. پاداشی که مالی نیست ، ملک مسکونی بود. یک دستگاه آپارتمان برای هر نفر. البته استقلال باخت و به فینال نرسید تا شهردار تهران از وعده مالی سنگینی که ازسوی طرح شده بود رهایی پیدا کند. شاید مشاوری که کنار شهردار در این مراسم حاضر بود تقریبا ایمان داشته که استقلال توان عبور از این سد را ندارد که از سوی شهردار چنین پیشنهادی را طرح کرده بود اما حالا سئوال اینجاست که چرا شهرداری باید به بازیکنان چنین پاداشی را بدهد یا حتی آن را طرح کند؟

بازیکنانی که درآمدهای میلیاردی شان همیشه انتقادهای بسیاری را به همراه دارد حالا برای رسیدن به فینال آسیا با پیشنهاد پاداشی بزرگ روبرو مس شوند. پاداشی آنی که البته هیچ آورده ای را برای تیم پرهوادار استقلال ندارد. اگرچه شهردار تهران برای پرداخت چنین هدیه ای الزامات قانونی را داشته و بی شک او برای نشان دادن حسن نیت به اردوی نماینده آسیایی ایران رفته تا آبی ها این قدر تنها نباشند. اما حالا که استقلال حذف شده آیا شهرداری هیچ جایزه ای برای استقلال ندارد؟

استقلال و پرسپولیس دو نماد ورزش پایتخت می باشند. تیم هایی مثل میلان و اینتر در ایتالیا . تیم های بزرگی که هر جای دنیا شهرداری ها از محل ردیف های اعتباری شان کاری زیربنایی برای شان انجام می دهند. این تنها یک فقره هدیه پیشنهادی شهردار تهران اگر معادل مالی شود هزینه ای بین ۳ تا ۵ میلیارد تومان می گردد. رقمی که می تواند کمکی بزرگ باشدبرای تیمی که در بی پولی دولت از یاد برده که باید کارهای زیربنایی برای توسعه خود انجام دهد. سال های سال است که کمپ ورزشی استقلال نیمه کاره است. اگرچه این تیم در کمپی که مزین به نام اسطوره ای چون ناصر حجازی است ، تمرین می کند اما پروژه ای که قرار بود ساختمان اداری ، کمپ اقامتی و تمرینی تیم و البته هتل تیم باشد حالا نه رختکنی در خور دارد ، نه سکوهایش آماده است ، نه ساختمانی اداری مناسب دارد.

حالا که محمد باقر قالیباف در آغاز دور تازه حضور خود در شهرداری تهران سری به اردوی استقلالی ها زده و اعلام آمادگی کرده تا پاداشی درخور برای این تیم داشته باشد ، چرا پا پیش نمی گذارد و این بودجه را صرف گامی زیربنایی برای یکی از دو تیم پرهوادار ایران نمی کند؟

 گامی که ماهی گیری یا  دادن است نه ماهی دادن!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.